تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عصبانیت معصی علینژاد از افشای هویت واقعی‌اش در خصوص دریافت پول از آمریکا

افشای هویت مسیح علی‌نژاد در شبکه تلویزیونی ترکیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معصی علینژاد در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خود با یک خبرنگار داخلی، صراحتاً اعلام کرد در ازای حرف‌هایی که ضد ایران می‌زند از آمریکا پول بسیار زیادی دریافت می‌کند. در این مصاحبه، علینژاد می‌گوید تحریم‌های آمریکا تا حد کمی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مشکل اصلی کشور ما دخالت نیروهای امنیتی در آن است.

خبرنگار داخلی در جواب حرف‌های علینژاد می‌گوید طبق اسنادی که از وزارت‌خانه آمریکا خارج شده است، او و بسیاری از افرادی که ضد ایران حرف می‌زنند و در خارج از کشور زندگی می‌کنند، به طور مستقیم از آمریکا تأمین مالی می‌شوند.

در ادامه ویدیو منتشر شده از معصی علینژاد را مشاهده کنید. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عصبانیت معصی علینژاد از افشای هویت واقعی‌اش در خصوص دریافت پول از آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..