تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینترنت ۵ ترابایتی پیشگامان، راهکاری برای تمام نشدن حجم ADSL

کم بودن حجم اینترنت همیشه از دغدغه‌های کاربران حرفه‌ای بوده است. حجم تمام نشدنی، سرعت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات این سرویس محبوب پیشگامان است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای شما که استفاده از اینترنت تقریبا به کاری روزمره تبدیل شده است و به قولی طرفدار پرو پا قرص استفاده از اینترنت هستید، حتما زیاد شنیده‌اید که سرویس معرفی شده شامل دو بخش ترافیک بین‌الملل و داخلی می‌شود که روش محاسبه این ترافیک‌ها برای استفاده‌های مختلف مجزا است! در تبلیغات مختلف نیز برای جذب بیشتر مشتری، ابتدا ترافیک داخلی را به مشتری معرفی می‌کنند.

درنتیجه یکی از مهم‌ترین دلایل سریع تمام شدن حجم اینترنت ADSL را می‌توان عدم اطلاع از ترافیک تفکیک شده داخلی و بین‌الملل به‌خصوص هنگام انتخاب و خرید سرویس دانست.

ذکر این نکته لازم است که شما فقط در مواقعی از ترافیک داخلی می‌توانید استفاده کنید که سرور سایت یا اپلیکیشن مورد نظر در داخل ایران باشد. تنها در این صورت می‌توانید از امتیاز ۲ یا ۳ برابر بودن ترافیک داخلی بهره‌مند شوید.

اما نکته مهم این است که شما در مصرف روزانه اینترنت‌تان در بیشتر مواقع از حجم بین‌الملل استفاده می‌کنید! با استفاده از گوگل، اینستاگرام، واتساپ و... همه این قبیل اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها به دلیل اینکه در سرورهای خارج از ایران هستند از ترافیک بین‌الملل شما استفاده می‌شود.

نتیجه کاملا واضح و روشن است!! با تصور بین‌الملل بودن حجمی که خریداری کرده‌اید یا با عدم اطلاع از بین‌الملل بودن ترافیک سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، از آن‌ها استفاده می‌کنید و خیلی سریع ترافیک اینترنت خود را تمام شده می‌بینید!

شرکت پیش‌گامان با ارائه سرویسی با حجم ۵۰۰۰ گیگ اینترنت بین‌الملل، نگرانی شما را از تمام شدن حجم اینترنت کاملا برطرف خواهد کرد. نکته مهم دیگر حجم ترافیک داخلی این سرویس است که برخلاف سایر شرکت‌ها ۳ برابر است! یعنی ۱۵۰۰۰ گیگ ترافیک داخلی.

با خرید سرویس ۵۰۰۰ گیگ پیشگامان با اطمینان از بین‌الملل بودن تمام این ۵۰۰۰ گیگ بدون نیاز به بررسی و تماس بیشتر می‌توانید بلافاصله، با یک کلیک آنلاین خرید کنید.

پیش‌گامان با ارائه تخفیف استثنایی برای ۶ ماه سرویس ۵۰۰۰ گیگ اینترنت بین‌الملل با نصب و راه‌ اندازی رایگان را معرفی کرده که تمام کردن این حجم اینترنت اصلا کار راحتی نیست. پس برای ۶ ماه اینترنتی بدون هیچگونه محدودیت را دارید. سرویس دهی در سراسر ایران است و شما از هر نقطه در ایران می‌توانید این سرویس را خریداری کنید.

جهت دریافت سرویس می‌توانید با کلیک همین‌جا به‌صورت آنلاین خریداری کرده یا اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با این سرویس یا سرویس‌های دیگر دارید با شماره سراسری ۱۵۷۷ تماس بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینترنت ۵ ترابایتی پیشگامان، راهکاری برای تمام نشدن حجم ADSL»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..