تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فولکس واگن توارگ با تیونینگ ABT رونمایی شد

شرکت تیونینگ ABT با ارتقای فولکس واگن توارگ، قدرت پیشرانه‌ی این شاسی‌بلند بزرگ‌جثه‌ی آلمانی را به ۴۹۳ اسب‌بخار رسانده است. 

فولکس واگن توارگ به پیشرانه‌ی ۴ لیتری توربو دیزل از سری TDI مجهز است که در حالت عادی می‌تواند ۴۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ABT توانسته با تغییرات نرم‌افزاری در واحد کنترل الکترونیکی موتور (ECU) توان تولیدی پیشرانه‌ی این شاسی‌بلند آلمانی را ۷۷ اسب‌بخار و گشتاور آن را ۷۰ نیوتن‌متر افزایش دهد. 

فولکس واگن توارگ

با این مشخصات قابل‌توجه اما توارگ همچنان به اندازه‌ی لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتِیگا یا آئودی RS Q8 قدرتمند نیست ولی مشترین امکان سفارش لوازم جانبی دیگری از محصولات ABT دارند. این تجهیزات شامل رینگ‌های ۲۲ اینچی و سیستم تعلیق تقویت شده هستند که می‌تواند ارتفاع خودرو را ۳۸ میلی‌متر در جلو و ۳۰ میلی‌متر در عقب کاهش دهد.

فولکس واگن توارگ

امکان اعمال تغییرات در کابین خودرو نیز بسته به سلیقه‌ی مشتری وجود دارد. امکانات کابین نیز شامل روکش آلکانترا روی داشبورد، فرمان، کنسول مرکزی، صندلی‌ها و درها، تزیینات فیبرکربنی و لوگوی ABT می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فولکس واگن توارگ با تیونینگ ABT رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..