تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت فریدون جیرانی در جشنواره سی‌وهشتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به پاس نزدیک به چهار دهه فعالیت حرفه‌ای و موثر در سینما، از فریدون جیرانی در جشنواره فیلم فجر تجلیل خواهد شد.

جیرانی که در ادوار جشنواره فیلم فجر به عنوان روزنامه‌نگار، منتقد، کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و عضو هیات انتخاب و داوری حضور موثری داشته متولد ۱۳۳۰ در کاشمر است.

او حضور در سینمای حرفه‌ای را در سال ۱۳۶۰ با نوشتن فیلم‌نامه فیلم «آفتاب‌نشین‌ها» تجربه کرد و فعالیت در مطبوعات را با سردبیری در مجله سینما در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد.

فیلم‌های «صعود»، «قرمز»، «آب و آتش»، «شام آخر»، «صورتی»، «سالاد فصل»، «ستاره‌ها ۲،۱و۳»، «پارک‌وی»، «قصه پریا»، «من مادر هستم»، «خواب‌زده‌ها»، «خفه‏‌گی» و «آشفتگی» از ساخته‌های سینمایی جیرانی محسوب می‌شوند.

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت فریدون جیرانی در جشنواره سی‌وهشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..