تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان ارسال تصاویر Live اپل به صورت GIF در توییتر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل همزمان با معرفی گوشی iPhone 6S اعلام کرد که کاربران می‌تواند در دوربین این گوشی قابلیتی جدید مشاهده کنند که به وسیله آن می‌توانند چند ثانیه قبل از تصویر گرفته شده را مشاهده کنند. این قابلیت در گوشی‌های اپل با نام Live Photos وجود دارد و بسیاری از کاربران از این قابلیت استفاده می‌کنند. اما یکی از مشکلاتی که این قابلیت دارد و مربوط به شرکت اپل هم نمی‌شود، به این موضوع باز می‌گردد که کاربران نمی‌توانند این تصاویر را به صورت Live برای سایر افراد از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند و این تصاویر به صورت عادی برای سایر افراد ارسال می‌شوند.

امکان ارسال تصاویر Live اپل به صورت GIF در توییتر

اما به تازگی توییتر اعلام کرده است که کاربران می‌توانند تصاویر Live گوشی‌های اپل را به دو صورت تصویر معمولی و GIF ارسال کنند. از آنجایی که این تصاویر دارای صدا نیز هستند، انتظار می‌رفت توییتر امکان ارسال آنآن‌ها را به صورت فیلم نیز برای کاربارن فقراهم کند اما ظاهرا این اتفاق فعلا قرار نیست بیوفتد؛ همچنین هنوز مشخص نیست که این قابلیت برای تصاویر زنده گوشی‌های Pixel نیز عرضه خواهد شد یا قرار است محدود به سیستم عامل iOS باشد.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن ویژگی امنیتی جدید به مرورگر گوگل کروم

در حال حاضر نرم افزارهای Facebook و Tumblr نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و کاربران این دو شبکه اجتماعی می‌توانند تصاویر زنده اپل را به صورت GIF ارسال کنند. علاوه بر این توییتر ویژگی‌های جدیدتری را برای ویرایش تصویر در آیفون اضافه کرده است که کاربران به وسیله آن‌ها می‌توانند فرمت تصاویر دلخواهد خود را تغییر داده تا حجم عکس‌ها کاهش پیدا کند. همچنین امکان ارسال تصاویر به صورت JPEG نیز در نسخه iوجود دارد که به کاربران اجازه خواهد داد تصاویر خود را با حجم حداکثر ۱۲ مگابایت در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

انتهای پیلم/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان ارسال تصاویر Live اپل به صورت GIF در توییتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..