تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگ‌ماهی؛ سمی‌ترین ماهی جهان

برترین‌ها: اقیانوس جایی است که تمام خاطرات دردناک تکامل در آن ذخیره شده اند. اقیانوس ماهی‌هایی با تجهیزات دفاعی روی سرشان دارد که از اتومبیل‌های شما هم سریع‌تر شنا می‌کنند، ماهی‌هایی که از همه مبلمان شما سنگین‌تر هستند و موجوداتی که از زجر دادن شما لذت می‌برند. در این مطلب با سمی‌ترین و کشنده‌ترین ماهی دنیا آشنا خواهید شد.

سمی ترین ماهی جهان

استون‌فیش یا سنگ‌ماهی به دلایل مختلفی جالب است. این ماهی به خوبی با محیط اطرافش سازگار می‌شود و می‌تواند خودش را استتار کند و به شکل مرجان‌ها و صخره‌های کف اقیانوس درآورد. هنگام شکار می‌تواند در کسری از ثانیه طعمه خود را بکشد. همچنین بسیار سمی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

سمی ترین ماهی جهان

سنگ ماهی بدترین اتفاقی است که ممکن است با آن روبرو شوید. از همه بدتر اینکه این ماهی به سمت شما نمی‌آید و بدون اینکه متوجه شوید روی آن پا می‌گذارید. این ماهی ۱۳ خار تیز پشتش دارد، هر یک از این خار‌ها حاوی سم کافی برای خراب کردن کل روز شما هستند.

برخی از اثرات برخورد با خار‌های سنگ‌ماهی شامل این موارد می‌شوند: خونریزی، تغییر رنگ محل نیش به دلیل نرسیدن اکسیژن، درد شکم، تهوع، استفراغ، غش، هذیان، فلج و نارسایی قلبی. نیازی به گفتن نیست که همه این‌ها بالقوه کشنده هستند، بنابراین اگر گرفتار سنگ‌ماهی شدید هرچه سریع‌تر به بیمارستان مراجعه کنید.

منبع: grunge




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگ‌ماهی؛ سمی‌ترین ماهی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..