تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار پلیس فتا در مورد سایت‌های جعلی ثبت نام یارانه معیشتی

هشدار پلیس فتا در مورد سایت جعلی یارانه ۹۸

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز اخیر و با داغ شدن ثبت نام در بسته‌های معیشتی خانوار‌ها برخی مجرمان با ارسال پیامک با عنواین مختلف اقدام به اغفال قربانیان کرده و آنان را به درگاه جعلی بانکی می‌کشانند. فرد قربانی پس از ورود به سایت جعلی و وارد کردن اطلاعات هویتی خود برای پرداخت پول جهت تکمیل پرونده به یک درگاه‌ جعلی (فیشینگ) هدایت می‌شود.

به تازگی پلیس فتا نسبت به فعالیت سامانه‌ای جعلی به نام yaraneh-۹۸.com برای اعلام نیاز یارانه هشدار داد و از شهروندان خواست که به هیچ عنوان اطلاعات خود را در این سامانه وارد نکنند. در ادامه تصویری از آدرس دقیق و صفحه اصلی این سایت جعلی که اقدام به کلاهبرداری از قربانیان خود کرده است را مشاهده می‌کنید:

هشدار پلیس فتا در مورد سایت جعلی یارانه ۹۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار پلیس فتا در مورد سایت‌های جعلی ثبت نام یارانه معیشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..