تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌بی‌سی باز هم صدای کارشناس را قطع کرد!

بی بی سی باز هم صدای کارشناس را قطع کرد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ابزارهای کشورهای استعماگر مانند انگلیس برای به استعمار کشیدن مردمان مناطق هدف، استفاده از شعارهای دروغینی مانند آزادی بیان است. استعمارگران با سر دادن چنین شعارهای دروغینی که فقط در حد حرف است نه عمل، سعی در به خدمت گرفتن افکار عمومی برای پیاده کردن اهداف شوم  و استعماری خود دارند.

شاید بارها دروغین بودن این شعارها را به صورت عملی در بنگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب دیده باشید. یکی از این بنگاه‌های دروغ‌پراکنی، بی‌بی‌سی فارسی است. این شبکه استعماری که برای رسیدن به اهداف شوم خود به صورت رایگان برای ایرانیان خبررسانی می‌کند، حتی تاب شنیدن نظرات متفاوت کارشناسانی را که خود به برنامه دعوت می‌کند ندارد.

در یکی از تازه‌ترین موارد، کارشناس این شبکه معاند هنگامی که در حال صحبت درباره  نقش عوامل خارجی در اغتشاشات اخیر سخن می‌گفت، مجری بی‌بی‌سی با قطع سخنان کارشناس، با او خداحافظی کرد!

در ادامه می توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌بی‌سی باز هم صدای کارشناس را قطع کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..