تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتور محرکه اقتصاد پکن،چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، نیل کیمبرلی در وب سایت چاینا مورنینگ پست درباره جنگ تجاری واشنگتن و پکن در مقاله ای با عنوان «جنگ تجاری آمریکا و چین؛ بی اعتمادی واشنگتن به چین؛ اعمال عوارض محیط زیستی اروپا بر چین» نوشت: موضوعات مناقشه آمیز دیگری نیز بین چین و دنیای غرب وجود دارند که دارند به تدریج خودنمایی می کنند. بنابراین در چنین وضعیتی، بهتر است که پکن موضوع جنگ تجاری با آمریکا را زودتر حل و فصل کند و آن را به تعویق نیاندازد.اتحادیه اروپا، هم اکنون موضوع تغییرات آب و هوایی را در دستور کار قرار داده که حاصل آن برای بازار کالاهای چینی ممکن است در آینده چندان خوشایند نباشد.اتحادیه اروپا از یک سو، بر اساس «توافق آب و هوایی پاریس» خود را ملزم به کاهش انتشار کربن در محیط زیست می داند، و از سوی دیگر خواهان حفظ مشاغل در اروپا است.

در ادامه این تحلیل آمده است: بروکسل ممکن است برای کالاهای وارداتی از دیگر کشورها، «مالیات بر کربن» وضع کند. از نظر اروپا، تولید در برخی کشورها به شکل غیر منصفانه ای بر پایه استفاده از سوخت های فسیلی ارزان قیمت است و این سوختها موجب انتشار گاز دی اکسید کربن در محیط می شوند.موتور محرکه اقتصاد چین، همواره سوخت های فسیلی بوده، و تصمیم اروپا برای وضع «مالیات بر کربن» بر کالاهای وارداتی، اقتصاد چین را تحت تاثیر قرار خواهد داد. هر چند که چین در طبقه بندی کشورها، هنوز یک کشور در حال توسعه محسوب می شود و ممکن است از نظر قانونی مجبور به کاهش انتشارگاز دی اکسید کربن در محیط زیست نباشد، اما این چیزی نیست که کمک چندانی به حل و فصل مشکل چین با بروکسل کند.

مشروح این گزارش تحلیلی را اینجا بخوانید.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتور محرکه اقتصاد پکن،چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..