تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی تاریخی در اولین دوره مجلس خبرگان رهبری

اتفاقی تاریخی در اولین دوره مجلس خبرگان رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها تب و تاب نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داغ است و روزانه خبر‌های بسیاری درباه این مسئله در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

در این میان صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان (درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره وقایع تاریخی ایران و جهان) که یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی است با انتشار پستی یکی از اتفاقات تاریخی ایران را بازخوانی کرد.

در این پست با انتشار تصویری از انتخابات اولین دوره مجلس خبرگان رهبری به تعداد آرای رهبر انقلاب اشاره شده است.

صفحه تاریخ ایران و جهان در اینستاگرام نوشت:

«۱۹ آذر ۱۳۶۱، انتخابات نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. آیت‌الله خامنه‌ای، رییس جمهور وقت کشور، در این انتخابات از حوزه تهران نامزد شدند که مردم با بیش از دو میلیون و هشتصد رای، ایشان را بعنوان نفر اول برای عضویت در این مجلس انتخاب کردند.

‌میزان رای آیت‌الله خامنه‌ای در این انتخابات، بالاترین میزان رای نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در همه ادوار این انتخابات است. »

اتفاقی تاریخی در اولین دوره مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی تاریخی در اولین دوره مجلس خبرگان رهبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..