تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار توهین‌آمیز بیرانوند با یکی از هواداران تیم پرسپولیس

رفتار توهین آمیز بیرانوند با یکی از هواداران تیم پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از برخورد زشت و توهین آمیز علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مطرح تیم ملی و تیم پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است که با انتقاد‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی و هوادران تیم پرسپولیس همراه شده است.

در این ویدئو یکی از هواداران تیم پرسپولیس با محبت علیرضا بیرانوند را در آغوش می‌کشد و روی او را می‌بوسد،اما همان فرد باعث افتادن گوشی بیرانوند بر روی زمین نیز می‌شود. علیرضا بیرانوند در پاسخ به این اتفاق  با لحن بدی می‌گوید:" اه ... عین کلاغید همتون!"

در ادامه می‌توانید ویدئویی از رفتار زشت و توهین آمیز علیرضا بیرانوند را با یکی از هواداران تیم پرسپولیس مشاهده کنید:

پیش از نیز رفتار‌های زشت علیرضا بیرانوند با هواداران تیم تراکتور و رفتار ناشایست او مامور پلیس ورزشگاه با انتقاد‌های کاربران فضای مجازی و هوادارانش همراه شده بود و حواشی زیادی را برای او را به همراه داشت.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار توهین‌آمیز بیرانوند با یکی از هواداران تیم پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..