تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پررنگ پهلوی‌ها در شبکه سعودی، صدای سلطنت طلبان را هم درآورد

حضور پررنگ پهلوی‌ها در شبکه سعودی، صدای سلطنت طلبان را هم درآورد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیش از یک سال از اولین حضور ربع پهلوی در شبکه سعودی ایران اینترنشنال می‌گذرد و در طی ماه‌های گذشته فرزند شاه مخلوع ایران به همراه سایر اعضای خاندان پهلوی در برنامه های مختلف رسانه فارسی زبان «بن سلمان»  همچون ایران اینترنشنال حضور پیدا کرده اند.

اما حضور پررنگ خاندان پهلوی در شبکه ایران اینترنشنال طی یک سال گذشته باعث شده تا حتی صدای اعتراض سلطنت طلبان هم بلند شود و با نارضایتی این شبکه را ارگان رسانه‌ای پهلوی نام گذاری کنند و این اقدام خانواده پهلوی را اشتباهی بزرگ قلمداد کنند! در ادامه ویدئویی از اعتراض تند یکی از چهره‌های سلطنت طلب  را به حضور پررنگ خاندان پهلوی در شبکه سعودی  ایران اینترنشنال مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پررنگ پهلوی‌ها در شبکه سعودی، صدای سلطنت طلبان را هم درآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..