تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زندی متنی زومیت از رویداد تجارت الکترونیکی ایران [ساعت ۱۴]

برای اطلاع از جزئیات رویداد تجارت الکترونیکی ایران با حضور مدیران دیجی‌کالا و ارایه‌ی گزارش عملکرد این شرکت، ساعت ۱۴ زومیت را همراهی کنید.

اولین نشست تخصصی از سری رویدادهای نیم‌دایره، امروز با هدف بررسی تجارت الکترونیک ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی «رایزن» برگزار می‌شود. در این رویداد با همت گروه رسانه‌ی دنیای اقتصاد و حضور دیجی‌کالا برگزار می‌شود،  به تحلیل و بررسی پیچ و خم‌های توسعه تجارت الکترونیک کسب و کارهای ایران پرداخت خواهد شد.

نیما نامداری معاون توسعه و نوآوری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباطی فردا، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و پشوتن پورپزشک بنیان‌گذار پادرو در این رویداد به سخنرانی در خصوص چالش‌ها و چشم‌انداز بازار آنلاین ایران و پیچ‌و‌خم‌های توسعه تجارت الکترونیکی می‌پردازند. همچنین حمید و سعید محمدی بنیان‌گذاران و مدیران دیجی‌کالا نیز در این رویداد علاوه بر ارایه‌ی نظر خود در خصوص تجارت الکترونیکی در ایران، به ارایه‌ی گزارش از عملکرد ۶ ماهه‌ی اول سال ۹۸ دیجی‌کالا می‌پردازند. 

تجارت الکترونیک ایران

زومیت به پوشش زنده‌ی متنی این رویداد خواهد پرداخت. جزئیات این رویداد به‌صورت لحظه‌ای در همین پست اطلاع‌رسانی می‌شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زندی متنی زومیت از رویداد تجارت الکترونیکی ایران [ساعت ۱۴]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..