تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالن‌سازی سینما در کشور چگونه پیش می‌رود؟

وضعیت سالن سازی سینما در کشور چگونه پیش می‌رود؟ / بازرس انجمن سینماداران پاسخ دادعبدالله علیخانی تهیه‌کننده و بازرس انجمن سینماداران، درباره وضعیت سالن سازی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: خوشبختانه سالن سازی در حال رشد است و هر روز بر تعداد سالن‌های سینمای ما افزوده می‌شود. مانند تمام کشور‌های پیشرفته و صاحب سینما، پردیس‌های چند سالنه به خصوص در مراکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ، ساخته شده و حتی در شهر‌های کوچک و کم جمعیت نیز سعی شده در یک ساختمان سینمایی، دو سالن در نظر گرفته شود و از تک سالن بودن به دور باشیم.

این تهیه کننده افزود: ساخت سینما‌های تک سالنه و قدیمی کم کم رو به انقراض است و به جای آن‌ها ساخت سینما‌های چند سالنه در دستور کار قرار می‌گیرد. البته در این بین استثناهایی وجود دارد؛ هنوز برخی شهر‌ها دارای سینما‌های قدیمی و تک سالنه هستند که بهتر است با این روندی که می‌بینیم آن‌ها نیز در آینده سر و سامان می گیرند.

علیخانی ادامه داد: ساخت پردیس‌های سینمایی با امکانات بروز و مناسب، به کلیت سینما کمک می‌کند؛ چون استقبال مخاطب بیشتر خواهد شد البته این موضوع در کنار ساخت فیلم‌های خوب و جذاب بهتر هم می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالن‌سازی سینما در کشور چگونه پیش می‌رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..