تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به یک ادعای دروغ درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب درباره بودجه سایت رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی فضائلی، معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، با انتشار پستی در توئیتر به ادعای دروغین خبرنگاری خارج‌نشین پاسخ داد. در متنی که فضائلی در حساب کاربری خود منتشر کرده، درباره ادعای کذب رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار ضدانقلاب خارج‌نشین توضیح داده و نوشته است:

اینکه بودجه یک مؤسسه منسوب به رهبری (هر چند تصویب نشده و نامعلوم از نظر میزان تخصیص نهایی) معلوم باشد، امر مثبت و ارزشمندی است. اما بی اطلاعی یا تجاهل مغرضانه خبرنگار یک رسانه نسبت به تفاوت سایت اینترنتی یک موسسه با موسسه‌ای با فعالیت‌های متعدد و متنوع حتماً خوب نیست.»

او همچنین در توئیت دیگری ادامه داده: «چه خوب است مجموعه‌های ضدانقلاب نیز به مخاطبانشان بگویند بودجه‌شان چقدر است و از کجا تأمین می‌شود! البته این اطلاع‌رسانی مانند توئیت این خبرنگار نباشد.

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به یک ادعای دروغ درباره بودجه سایتKHAMENEI.IR

پیشتر این خبرنگار با انتشار پستی در توئیتر درباره بودجه سایت Khamenei.ir ادعای عجیبی را مطرح کرده و  گفته بود که بودجه ۲۹ میلیاردی این سایت در سال ۹۹ به ۳۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب درباره بودجه سایت رهبر انقلاب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به یک ادعای دروغ درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..