تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی درباره زمان افزایش قیمت بنزین به وزیر کشور چه گفته بود؟ /ماجرای خنده های رئیس‌جمهور و موج سواری تندروها

به گزارش خبرآنلاین، علی ربیعی طی سخنانی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره باخبر بودن یا نبودن روحانی از گران شدن بنزین افزود: چهارشنبه آخرین گفتگوی میان آقای روحانی و آقای رحمانی فضلی انجام شد و رییس جمهوری گفت با توجه به سخنانی که در شورای عالی امنیت ملی و میان سران قوا انجام شده است شما مخیرید که میان دو پنجشنبه یکی را انتخاب کنید.

>>>در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

کنایه ربیعی به منتقدان پالرمو با اشاره به ماجرای استراماچونی/چرا زنان نباید دوچرخه سوار شوند؟

سخنگوی دولت درباره علت خنده روحانی در جلسه‌ای بعد از گران شدن بنزین اظهار کرد: گاهی خنده‌هایی به لب می‌آید که از سوز دل است، اما من متاسفم برای کسانی که خندههای سرمستی سردادند و گفتند خدا را شکر که برای این دولت این مسائل پیش آمد.

ربیعی افزود: در مورد بنزین اصلا بی‌اطلاعی مردم نبود و مردم نامحرم نبودند. در مورد اینکه حامل‌های انرژی باید گران شود بسیاری کارشناسان نامه نوشتند و نسبت به وضعیت قیمت آن هشدار دادند و در مجلس هم موضوع مطرح شد و بحث درباره آن هم صورت گرفت. سال ۹۷ وقتی خواست اجرا شود یکی از رسانه‌ها خبر را منتشر کرد و اجرا نشد.

وی یادآور شد: این تصور بود که درباره اصل گران شدن بحث صورت گرفت، اما گفتیم درباره زمان اجرای آن چیزی گفته نشود تا تبعاتی نداشته باشد. خیلی‌ها هم از آن خبر داشتند که نمی‌خواهم بحثی کنم. وزیر کشور هم مخیر بود که بین دو پنجشنبه یکی را برای اجرا انتخاب کند.

۲۱۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی درباره زمان افزایش قیمت بنزین به وزیر کشور چه گفته بود؟ /ماجرای خنده های رئیس‌جمهور و موج سواری تندروها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..