تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین محصول مشترک استون مارتین و ایرباس سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

استون مارتین و ایرباس قصد دارند از محصولی جدید رونمایی کنند که پیش‌بینی می‌شود هلیکوپتر باشد.

استون مارتین و ایرباس کورپوریت هلیکوپترز (Airbus Corporate Helicopters) در زمینه‌ی ساخت محصول جدیدی با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ دو شرکت به‌دنبال ادغام طرح‌های خودرو و هوانوردی برای سری جدیدی از محصولات هستند که اولین نمونه‌ی آن‌ها اوایل سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

طراحان هر دو شرکت طی یک‌سال گذشته روی ظاهر طراحی این محصول اولیه با هم کار کرده‌اند که به گمان برخی متخصصان خودرو نیست و ظاهر آن بیشتر به هلیکوپتر نزدیک است. مراسم رونمایی از این محصول مشترک قرار است روز ۳ ژانویه (۱۳ دی ۱۳۹۸) در فرانسه برگزار شود.

مارک ریچمن، معاون مدیرعامل استون مارتین دراین‌زمینه گفت:

استفاده از اصول طراحی خودرو در دنیای هوافضا چالش جالبی است و ما از آن بسیار لذت می‌بریم. من مشتاقانه منتظر فرا رسیدن سال نو میلادی هستم تا بتوانیم آنچه را که با همکاری ایرباس به دست آورده‌ایم به همه نشان دهیم. 

Italdesign Airbus Pop.Up

باتوجه به اینکه ایرباس در زمینه‌ی طراحی تاکسی پرنده نیز سرمایه‌گذاری می‌کند، احتمالاً این محصول «هلیکوپتر» باشد؛ زیرا هم‌اکنون می‌بینیم که چگونه ایرباس هلیکوپترز حضور فعالی در کسب‌وکار بخش حمل‌ونقل هوایی دارد و بیش از ۱۸۰۰ هواپیمای آن در ۱۳۰ کشور جهان تردد می‌کنند و سهم این شرکت در بازار به ۵۰ درصد می‌رسد.

بزرگ‌ترین سرنخ درباره‌ی محصولی که قرار است در تاریخ ۳ ژانویه رونمایی شود، عنوان تیزر ویدیویی است که می‌تواند تا حدی راهگشا باشد: ACH130 AM.

مقاله‌های مرتبط:

هلیکوپتر ایرباس H130 که اغلب برای خدمات تفریحی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محصولات محبوب شرکت فرانسوی به شمار می‌رود و احتمالاً مشابهت بین نام دو محصول اتفاقی نباشد. ACH130 هلیکوپتری است که گفته می‌شود تعادل کاملی بین قدرت و ظرافت برقرار می‌کند. در داخل کابین مجلل این هلیکوپتر ۶ صندلی رو به جلو وجود دارد؛ کاری که به‌نظر می‌رسد تنها بخش طراحی استون مارتین می‌تواند به‌راحتی از پس آن بربیاید. 

airbus aston martin/ ایرباس استون مارتین

فردریک لیماس، مدیرعامل ایرباس هلیکوپترز اضافه کرد:

ACH130 همکاری جسورانه‌ای است که بر سنت ما در آزمایش رویکردهای طراحی جدید منطبق خواهد بود و نتیجه‌ی این همکاری، اثری منحصربه‌فرد با طراحی و زیبایی هیجان‌انگیز است.

اولین‌بار نیست که ایرباس با یکی از شرکت‌های خودروسازی در زمینه طراحی هلیکوپتر همکاری می‌کند. پژو قبلا با ایرباس در ساخت H160 کار می‌کرد. همچنین این اولین‌بار نیست که استون مارتین در زمینه‌ی حمل‌ونقل فراتر از خودرو همکاری می‌کند. سال گذشته، استون مارتین زیردریایی لوکس خود را به نمایش گذاشت که توجه زیادی جلب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین محصول مشترک استون مارتین و ایرباس سال ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..