تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت حمایت از تولید داخلی از دید همراه اول

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  تولید داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسیر پیشرفت یک کشور است. متاسفانه در دنیای امروز کالا‌های نامرغوب چینی جای خود را به تولیدات ملی داده‌اند. این مسئله باعث شده است که بسیاری از شرکت‌های تولیدی با مشکل مواجه شده و حتی ورشکست شوند.

راهی که می‌توان از این کسب و کار‌های حمایت کرد خرید محصولات داخلی است. هر ایرانی می‌تواند در این مسیر قدم بر دارد تا تولید ملی رونق یابد. مطمئنا این اتفاق باعث پیشرفت کشور شده و به خود ما نیز کمک می‌کند.

امروز همراه اول در این رابطه پستی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است. در پست منتشر شده توسط این اپراتور ویدئویی قرار دارد که به صورت نمادین مسئله تولید از حمایت ملی را به تصویر می‌کشد.

همراه اول در اینستاگرام:
«به ثانیه‌های آخر این ویدیو دقت کنین!

چند نفر از دوستان و آشنایان عزیز و زحمتکش و متعهد خودتون رو در اون کادر می‌بینین؟
از #کالای_ایرانی حمایت کنیم. پاینده باشی #ایران

#همراه_اول #تولید_ملی #کارگر #رونق_تولید #سال_رونق_تولید #به_وسعت_ایران»

اهمیت حمایت از تولید داخلی از دید همراه اول

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت حمایت از تولید داخلی از دید همراه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..