تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکسپریا 3 سونی با تراشه اسنپدارگون 865 در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۳ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ مشاهده شد.

تاکنون اخبار و شایعه‌های مختلفی درباره‌ی گوشی هوشمند اکسپریا ۳، پرچم‌دار ۲۰۲۰ سونی، منتشر شده است. براساس آخرین اخبار، پرچم‌دار بعدی سونی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی دیده شده است. پیش‌تر و در اوایل مهر نیز گفته شده بود . ناگفته نماند ظرفیت حافظه‌ی رم این گوشی هوشمند دوبرابر ظرفیت حافظه‌ی رم اکسپریا وان است. 

اکسپریا 3 سونی

مقاله‌های مرتبط:

در گیک‌بنچ ،۴ مادربرد این گوشی هوشمند با نام Kona و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ ذکر شده که با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ کار می‌‌کند. شاید کد نام PM-1310 کمی گیج‌کننده به‌نظر برسد؛ ولی این نام در فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در وب‌سایت SonyMobile.com دیده می‌شود. توجه کنید گوشی هوشمند اکسپریا وان با کد نام PM-122X معرفی شده بود؛ پس ظاهرا سونی از این سیستم نام‌گذاری استفاده می‌کند. 

همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، باید منتظر معرفی چهار مدل از این گوشی هوشمند به بازار باشیم که یکی از این‌ها قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G را دارد. احتمالا پرچم‌دار بعدی سونی با صفحه‌نمایش QHD و پنل پشتی دارای انحنا معرفی شود.

اکسپریا 3 سونی

اواخر آبان‌،  به‌اشتراک گذاشته شد. در رندرهای قبلی، گوشی هوشمند جدید سونی مجهز به ۶ دوربین در پنل پشتی بود. 

اکسپریا 3 سونی

سونی اکسپریا ۳ که با نام Xperia 0 نیز از آن یاد می‌شود، پرچم‌دار بعدی سونی در سال ۲۰۲۰ خواهد بود که حتی ممکن است در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ رونمایی شود. شایعه‌های مختلفی درباره‌ی این گوشی هوشمند مطرح می‌شود و باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکسپریا 3 سونی با تراشه اسنپدارگون 865 در گیک‌بنچ دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..