تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک خبر مهم درباره استراماچونی و دو تحلیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با وجود آنکه آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال اعلام کرد اگر باشگاه مشکلش را حل کند حاضر است دوباره برگردد، خبرهایی از قطر به گوشی می‌رسد. این خبرها را استقلالی‌ها هم تائید می‌کنند. استراماچونی گویا مذاکراتی با باشگاه الغرافه داشته است. این باشگاه به تازگی مربی خود را برکنار کرد و به دنبال گزینه جدیدی است. البته عده‌ای هم از انتشار چنین خبری تحلیل خود را دارند و معتقدند با این خبر به نوعی رفتن استراماچونی توجیه می‌شود تا فشار از روی باشگاه برداشته شود!

252 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک خبر مهم درباره استراماچونی و دو تحلیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..