تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ناگهانی فرهاد مجیدی به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی کلا عادت دارد به دور از رسانه ها باشد و کمتر خبرنگاران را در جریان اوضاع و احوال خود قرار دهد. امروز اما خبر رسیده این مربی ناگهان تصمیم گرفت دبی را ترک کند و به تهران بازگردد. مجیدی بعد از ظهر دیروز وارد ایران شد و حتی جلساتی را با بعضی از مسئولان برگزار کرد. هنوز جزئیات این جلسات لو نرفته است ولی بازگشت فرهاد در این شرایط گمانه‌زنی‌ها و شایعات را بیشتر می‌کند. اگر استراماچونی به ایران بازنگردد، فرهاد گزینه اول وزارت ورزش برای هدایت استقلال است چراکه محبوبیت او می‌تواند کلا هواداران را آرام کند.

252 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ناگهانی فرهاد مجیدی به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..