تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان زودهنگام جبهه پایداری‌ برای قالیباف: چرا ما عقب‌نشینی کنیم، شما انعطاف نشان دهید /اجماع نشود، لیست جدا می‌دهیم

محمدجواد ابطحی عضو جبهه پایداری درباره لیست اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: وقتی کسی برای نام نویسی اقدام می کرد، نمی دانست چه افراد دیگری می خواهند در انتخابات مجلس ثبت نام کنند. حالا در پروسه تصمیم‌گیری ممکن است عده ای به این نتیجه برسند که انصراف دهند. انتظار داریم در شورای ائتلاف یک اجماع حداکثری صورت بگیرد، اگر نشد اصولگرایان در تهران ۳ فهرست جداگانه خواهند داشت.

وی افزود: آقای قالیباف یک لیستی را تنظیم کرده و خودش نیز سرلیست می شود. یک لیست را جبهه پایداری و یک لیست دیگری را هم جبهه پیروان خط امام و رهبری می دهد.

این عضو پایداری گفت: البته در حال حاضر رایزنی های فشرده ای انجام می شود. افرادی برای کدخدامنشی و نزدیک کردن دیدگاه ها به یکدیگر وسط میدان آمده‌اند که امیدواریم به نتیجه برسند. آقای صدیقی و آقای موحدی کرمانی آمده اند و در حال رایزنی هستند.

ابطحی درباره سرلیستی قالیباف، گفت: بعید می دانم. البته دوستان و نزدیکان آقای قالیباف این موضوع را بیان کردند اما هنوز درباره سرلیست به نتیجه نرسیده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر رقابتی بین لیست شورای ائتلاف و لیست جبهه پایداری در تهران شکل بگیرد، موقعیت لیست نیم بند اصلاحات تقویت نخواهد شد؟،اظهار داشت: این خطر را حس می کنیم اما دوستان اصولگرا هم باید این فکر را بکنند. همواره جبهه پایداری به آن تأکید داشته، بحث تکلیف گرایی و انتخاب اصلح است. دائم نمی توان از جبهه پایداری توقع داشت که انعطاف پذیر باشد و از موضعش عقب نشینی کند. خود دوستان اصولگرا نیز باید انعطاف پذیر باشند. همه اش گفته می شود که چرا جبهه پایداری انعطاف نشان نمی دهد؟ خوب چرا آنها انعطاف به خرج نمی دهند؟ اگر از نظر برخی جبهه پایداری محلی از اعراب ندارد، اقبال عمومی متوجه اش نیست، چه ترس و واهمه ای وجود دارد که می گویند جبهه پایداری رأی ما را کم کرده و ضربه زده است. این حرف ها نشان می دهد که جبهه پایداری اقبال دارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که از صحبت های شما بر می آید که انتظار دارید، تیم آقای قالیباف هم کوتاه بیاید؟، خاطرنشان کرد: بله، اگر بخواهند به لیست واحد و اجماع برسند، طبیعتا باید همین طور شود.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان زودهنگام جبهه پایداری‌ برای قالیباف: چرا ما عقب‌نشینی کنیم، شما انعطاف نشان دهید /اجماع نشود، لیست جدا می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..