تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی کریسمس بازی کراش در راه است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین قدیمی ئنیای بازی‌های رایانه‌ای که دارای طرفداران بسیار زیادی است و قدمتی ۲۵ سال دارد، مجموعه Crash Bandicoot است. شرکت اکتیویژن آخرین نسخه از این مجموعه را در سال جاری وارد بازار کرد که با توجه به القای حس نوستالژی به گیمرها، توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. گیمره در این عنوان که در سبک مسابقه‌ای و آنلاین ساخته شده است، با استفاده از شخصیت‌های بازی Crash Bandicoot و استفاده از همان ترفندهای قدیمی، به اجرای این بازی می‌پردازند.

اما شرکت اکتیویژن در اقدامی ناگهانی و برای تبلیغ بازی جدید خود؛ عروسک شخصی‌‌های این بازی که دارای ظاهری متناسب با کریسمس بودند را به عنوان هدیه برای اینفلوئنسرهای شبکه‌های ارسال کرد. این عروسک‌ها اکثرا دارای کلاه بابانوئل هستند که به طور غیر مستقیم خبر از عرضه بروزرسانی مخصوص کریسمس برای این بازی را می‌دهد.

از طرفی هم اکتیویژن از این طریق قصد دارد تا هرطور که شده بتواند در ایام تعطیلات سال نو میلادی، به فروش حداکثری در این عنوان دست پیدا کند چرا که این سبک از بازی‌ها در تمامی ایام سال فروش خوبی ندارند و تمرکز اصلی شرکت‌های سازنده آن‌ها برای فروش نیز، روی ایام تعطیل گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: سرنوشت Baraka؛ جنگجوی بی رحم Mortal Kombat چه شد؟

همچنین شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر عرضه نسخه دیگری از مجموعه کراش در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است که شرکت اکتیویژن فعلا نسبت به آن‌‌ها هیچ واکنشی نشان نداده است اما از آنجایی که در ظاهر برخی از شخصیت‌های ارسال شده برای اینفلوئنسرها تفاوت‌هایی با عنوان فعلی بازار وجود دارد، می‌توان گفت شاید اکتیویژن به طور غیر مستقیم قصد دارد این شخصیت‌ها را گیمرها معرفی کند. با این حال باید در آینده‌ای نزدیک منتظر عرضه بروزرسانی مربوط به کریسمس بازی کراش باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی کریسمس بازی کراش در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..