تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت: ۶ هزار تخت به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود

 سعید نمکی امشب در مراسم بهره‌برداری از هفت طرح بهداشتی و درمانی با بیان اینکه در سال جاری با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود منابع به یاری خدا، برکت خون شهدا و  کمک خیران نطام سلامت ۸ هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته حداکثر تخت بیمارستانی در سال ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بوده که افزایش تعداد تخت‌ها امسال به‌حدود دو برابر و در سال آینده ۶ هزار تخت به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نگاه دولت به حوزه بهداشت و درمان، افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال گذشته با اولویت مناطق محروم ۲۷ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد.

وی بیان کرد: دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت بستر لازم را برای کاهش پرداختی مردم و توسعه زیرساخت‌های سلامت در مناطق کمتر توسعه یافته، برداشته است.

۲۳۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت: ۶ هزار تخت به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..