تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۴۲۰۰ میلیارد تومان مالیات مخفی توسط سازمان بازرسی

حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور همزمان با روز مبارزه با فساد در گفت‌وگوی ویژه خبری در رابطه با تعرطف فساد اظهار کرد: در قانون فساد هر فعل و ترک فعلی است که توسط هر شخص حقوقی و غیرحقوقی انجام می شود.

وی افزود: ترک فعل به معنای سرپیچی از وظایف است و ترک فعلها را نیز در کنار فعلها مورد رسیدگی قرار می دهیم. اولویت ما پیگیری بسترهای فسادزا و اصلاح آن است.

رییس سازمان بازرسی گفت: فساد یک پدیده چند وجهی است و خط قرمز دستگاه قضا فساد است. ملاک کار ما قانون است و مماشاتی با دانه درشت ها و  دانه ریزها نداریم.

رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد: این سازمان تا پایان آبان‌ماه ۴۲۰۰میلیارد تومان مالیاتی که شناسایی نشده بود، شناسایی کرد و حدود هزار میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است

۲۳۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۴۲۰۰ میلیارد تومان مالیات مخفی توسط سازمان بازرسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..