تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تلویزیون هوشمند نوکیا معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام تجاری نوکیا همواره با تلفن‌های همراه و هوشمند امروزی این شرکت عجین شده و غیر از آن، نام نوکیا برای محصولات دیگری برایمان آشنا نیست. اما این موضوع قرار است تغییر کند، زیرا نوکیا دسته جدیدی از محصولات خود را در زمینه لوازم خانگی و با ساخت تلویزیون هوشمند معرفی کرد. البتهتلویزیون نوکیا رسما توسط خود شرکت نوکیا ساخته نمی‌شود و محصول شرکت هندی Flipkart است. این شرکت هندی با نوکیا به توافق رسیده تا از نام تجاری این شرکت برای تولید تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده کند.

مسئول همکاری میان Flipkart و شرکت نوکیا اعلام کرد:"درک شرکت Flipkart از نیاز‌ها و علایق خریداران هندی، نقطه قوت این شرکت است و اجازه می‌دهد تا تلویزیون‌های هوشمند نوکا با کیفیت بالا قیمت مقرون‌به‌صرفه در دسترس خریداران قرار بگیرد. " براساس این صحبت‌ها، این همکاری کمک می‌کند تا خاطرات خوشایند قدیمی از نوکیا، تحت تلفن‌های هوشمند جدید و حال تلویزیون‌های این شرکت مجددا احیا شود. به نظر می‌رسد موافقت نوکیا با این همکاری نیز نشان می‌دهد که اولا این شرکت از کیفیت تولید تلویزیون‌های Flipkart رضایت دارد و دوما خود شرکت به دنبال گسترش نام تجاری نوکیا است.

اولین تلویزیون هوشمند نوکیا معرفی شد

تلویزیون هوشمند نوکیا با کیفیت 4K و سیستم عامل اندروید

اما مشخصات این تلویزیون بر روی کاغذ، بسیار عالی و در حد انتظار است، تلویزیون هوشمند نوکیا در اندازه ۵۵ اینچ، با صفحه نمایش LED و با کیفیت اولترا HD (4K) تولید می‌شود. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و دارای دو بلندگو ۲۴ واتی از شرکت JBL (دیگر برند همکار در تولید این تلویزیون) است. صفحه تلویزیون دارای نسبت ۱۶:۹ بوده و از نرم تازه‌سازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. پشتیبانی از حالت دالبی ویژن، HDR10، سه درگاه HDMI و دو درگاه USB از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

اولین تلویزیون هوشمند نوکیا معرفی شد

اولین تلویزیون هوشمند نوکیا از امروز با قیمت ۴۱.۹۹۹ روپیه هند یا ۵۸۹ دلار در بازار این کشور به فروش می‌رسد. اطلاعاتی از عرضه جهانی این تلویزیون در دسترس نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تلویزیون هوشمند نوکیا معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..