تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر ناظمی، رئیس شورای سیاست‌گذاری کیتکس ٢٠٢٠ شد

امیر ناظمی، رئیس شورای سیاست‌گذاری کیتکس ٢٠٢٠ شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری، فناوری، اطلاعات و ارتباطات (کیتکس ۲۰۲۰) امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری و اطلاعات ایران رئیس شورای سیاست‌گذاری کیتکس ٢٠٢٠ شده است.

این نمایشگاه ۱۸ و ۲۱ دی ماه به مدت چهار روز در محل مرکز نمایشگاه‌های جزیره کیش با حضور شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها، شرکت‌های پرداخت و psp، شهرداری‌ها، اپراتورها، فعالان اقتصادی و فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

هم‌چنین نشست‌ها و پنل‌های تخصصی با محوریت موضوعات: فرهنگ و هنر، مسئولیت اجتماعی، رسانه‌های علم محور، تکنیک‌های جذب سرمایه، تامین مالی داخلی و بین‌المللی برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی، شیوه‌های نویین و تحول گرایانه در پرداخت و امنیت پرداخت، شهر هوشمند و IOT، چالش‌های حقوقی داخلی و بین‌المللی فناوری‌های نوین، معرفی فرصت‌های نوآوری و فناوری برای شرکت‌ها، رسانه، دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی و انتقال تجربه با حضور اساتید، شخصیت‌ها و فعالان مرتبط برگزار خواهد شد.

پاویون فرهنگ و هنر، گیم، جابکس، استارت آپ‌ها، سرمایه و مشاوره سرمایه‌گذاری، منتور شیپ، THL، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت و بازاریابی و... هم در این نمایشگاه فعال است.

برگزار کننده این نمایشگاه شرکت اندیشه هنر بارثاوا با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی و سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر ناظمی، رئیس شورای سیاست‌گذاری کیتکس ٢٠٢٠ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..