تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دزدی دیپلمات مکزیک در آرژانتین

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکار ریکاردو والرو سفیر مکزیک در آرژانتین به اتهام سرقت از یک کتاب فروشی معروف در بوینوس آیرس به کشورش فراخوانده شد. در ویدئوی منتشر شده، سفیر مکزیک در حالی نشان داده می‌شود که سعی داشت یک کتاب به ارزش ۱۲ دلار را از فروشگاه به سرقت ببرد.

به گزارش بلومبرگ، مارسلو ابرارد، وزیر خارجه مکزیک با انتشار پیامی در توئیتر نوشت:

" سفیر مکزیک به اتهام سرقت به کشور فراخوانده شده. از کمیته اخلاق خواسته شده تا این پرونده را بررسی کند در صورت صحت ماجرا، او از شغلش اخراج خواهد شد."

تصاویری که با استفاده از دوربین‌های مدار بسته به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که این دیپلمات ۷۶ ساله سعی دارد با مخفی کردن یک کتاب در داخل روزنامه، آنرا به سرقت ببرد که هنگام خروج توسط نگهبان‌های این فروشگاه متوقف و به اداره پلیس منتقل شد و پس از شناسایی به قید وثیقه آزاد شده است.

ریکاردو والرو، فعالیت خود را به عنوان سفیر مکزیک، از نیمه دوم ماه اوت آغاز کرده است. همچنین گزارش شده که قیمت کتابی که او سعی در سرقت آن را داشته در حدود ۱۲ دلار بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دزدی دیپلمات مکزیک در آرژانتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..