تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان پروژه عینک گوگل نزدیک است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل یک از اولین شرکت‌هایی بود که دست به تولید عینک واقعیت افزوده زد، عینک واقعیت افزوده یا عینک هوشمند یک دستگاه پوشیدنی به شکل عینک است که برخی ویژگی‌های مورد نیاز را به صورت واقعیت افزوده، به کاربران نشان می‌دهد. با این عینک استفاده از پیام‌رسان‌ها، تصویربرداری و فیلم‌برداری، دریافت اعلان‌ها و بسیاری از موارد دیگر به آسانی در دسترس است. البته تولید عینک‌های واقعیت مجازی تا کنون به بلوغ کافی نرسیده، اما شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و اپل، با قدرت بر روی این بخش فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ویژگی‌های جدید دستیار صوتی گوگل

پروژه عینک گوگل به پایان نزدیک می‌شود

در سال ۲۰۱۲ شرکت گوگل پروژه عینک هوشمند خود را معرفی کرد، هر کدام از عینک‌های تولیدی گوگل در آن سال هزار و ۵۰۰ دلار قیمت داشت و با استقبال نسبتا خوبی نیز همراه شد. اما بعد از گذشت ۷ سال گوگل می‌خواهد نسخه Explorer Edition عینک خود را از رده خارج کند. به این منظور به زودی پشتیبانی از این عینک به پایان می‌رسد و هیچ بروزرسانی جدیدی برای آن منتشر نخواهد شد. البته قبل از این اتفاق، گوگل برای آخرین بار یک بسته بروزرسانی برای عینک نسخه Explorer Edition منتشر می‌کند که به عنوان آخرین بروزرسانی این محصول شناخته خواهد شد. در صفحه پشتیبانی این آپدیت آمده که کاربران از این پس باید دانلود، خارج کردن از فایل فشرده و نصب برنامه‌ها را به صورت دستی انجام دهند.

پایان پروژه عینک گوگل نزدیک است

اتصال گوشی به عینک همچنان برقرار است، اما برنامه MyGlass دیگر کارکردی ندارد، اتصال بلوتوث، تصویربرداری و فیلم‌برداری نیز همچنان فعال است. افرادی که عینک را بروزرسانی نمی‌کنند هم می‌توانند مانند سابق از این محصول استفاده کنند، اما محدودیت‌هایی مانند از کار افتادن اپلیکیشن‌های جیمیل، یوتیوب و Hangouts اعمال می‌شود. این بروزرسانی تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ فعال خواهد بود و پس از آن افرادی که بروزرسانی را نصب نکرده‌اند، از دستگاه log out می‌شوند. نسخه Enterprise Edition عینک گوگل که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده، همچنان پشتیبانی خواهد شد.

پایان پروژه عینک گوگل نزدیک است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان پروژه عینک گوگل نزدیک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..