تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان باید پذیرای سلایق مختلف باشند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر اظهار کرد: دانشجویان، امروزه با توجه به شرایط زمانی، مسئولیت سنگین تری برعهده دارند و آن هدایت جامعه به سمت تعالی است‌.

هاشمی با اشاره به نکات منفی فضای فرهنگی، اجتماعی، صنفی و علمی گفت: مطالبات دانشجویان نباید سطحی و در حد مسائل روزمره باشد چون این یک خطر بزرگ است‌.

وی تاکید کرد: مطالبات باید به گونه‌ای باشد که جامعه را به سمت تعالی و تمدن اسلامی هدایت کند و آن مطالبات والا و در حد کمال و تعالی باشد.

هاشمی عنوان کرد: ویژگی مثبت فضای فرهنگی، اجتماعی، صنفی و علمی دانشگاه نسبت به گذشته، افزایش امکانات و ایجاد فضای گفتمانی برای گروه‌ها و عقاید مختلف است.

وی با تاکید بر اتحاد دانشجویان و تشکلات گفت: دانشجویان باید از اختلاف سطحی پرهیز و سلیقه‌های مختلف را در خود هضم کنند تا شنونده‌ خوبی برای گروه‌های متفاوت باشند.

هاشمی  در پایان گفت: جرات داشتن، مطالبه کردن، اطلاع و آگاهی از مسائل جامعه و داشتن مهارت علمی از مواردی است که یک دانشجو باید خود را به آن آراسته کند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان باید پذیرای سلایق مختلف باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..