تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری بی بی سی: شخصیتی چون قاسم سلیمانی محبوبیتی فرامرزی دارد

سردار قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در گفت‌وگوی تلویزیونی شبکه فارسی بی بی سی، کارشناس برنامه ضمن اشاره به محبوبیت شخصیت قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه در میان مردم ایران، محبوبیت این مقام سیاسی را در نظرسنجی‌های به عمل آمده فرامرزی خواند و گفت: شما می‌خواهید علیه جمهوری اسلامی ابزار بسازید در حالی که ایران از این شخصیت ابزار ساخته است.

عطا هودشتیان عضو سابق سازمان سلطنت ققنوس نیز این مساله را خطر جدی عنوان کرد و گفت: این مساله نشان‌دهنده زیبایی ناسیونالیسم و البته خطر آن است. امروز از مسئله حضور ایران در سوریه به‌عنوان بخشی از ناسیونالیسم حمایت می‌شود.

در ادامه بخشی از این گفتگویی جالب تلویزیونی را با جزئیات بیشتر مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری بی بی سی: شخصیتی چون قاسم سلیمانی محبوبیتی فرامرزی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..