تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام نخست شرکت ارتباطات زیرساخت در سومین دوره المپیاد ورزشی مدیران

سومین المپیاد ورزشیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دوره رقابت‌های ورزشی المپیاد مدیران با شرکت حدود ۱۰۰ ورزشکار از مدیران حوزه ارتباطات در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، شنا و تیراندازی با تفنگ و تپانچه برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها با مسابقات مقدماتی فوتسال در انتهای مهر ماه آغاز و با رقابتی فشرده بین ورزشکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و پست بانک به کار خود خاتمه داد.

در مجموع امتیاز‌های کسب شده شرکت ارتباطات زیرساخت جام قهرمانی را از آن خود کرده و تیم‌های وزارت ارتباطات و پژوهشگاه فضایی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی مدیران، پیام وزیر ارتباطات به مناسبت برگزاری این مسابقات توسط مهدی راسخ، رییس هیات مدیره موسسه پیام قرائت شد.

حمید عباسی، مدیر عامل مؤسسه پیام در این مراسم درباره برگزاری این مسابقات، گفت: هدف اصلی برگزاری این گونه المپیاد‌ها ایجاد همدلی میان مدیران، افزایش نشاط و اشاعه فرهنگ ورزش و تندرستی میان کارکنان وزارت ارتباطات است.

او با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های مؤسسه پیام در سال ۹۸، افزود: مؤسسه پیام برای مقوله‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه پدران و پسران، مادران و دختران، جشنواره شعر رضوی، مسابقه عکاسی پیام پاییز که هم اکنون در حال برگزاری است اشاره کرد.

رشد ۱۴ درصدی مجموعه‌های خدمات دهنده به پیام، توسعه و بهسازی اماکن موسسه، نگاه حرفه‌ای به ورزشی‌های تیمی و مسابقات دهه فجر از دیگر محور‌های سخنان او بود.

مدیرعامل مؤسسه پیام استفاده از اماکن و منابع موجود مؤسسه پیام در راستای کاهش هزینه‌های مسابقات را از اصول برگزاری سومین المپیاد مدیران دانست و گفت: مؤسسه پیام همواره در برگزاری مسابقات سعی برآن داشته است با مدیریت هزینه‌ها و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در وزارت ارتباطات کمترین هزینه را داشته باشد.

در پایان این مراسم با حضور فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سعید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهدی راسخ ریاست هیات مدیره، وصلی عضو هیات مدیره و حمید عباسی مدیرعامل مؤسسه پیام از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام نخست شرکت ارتباطات زیرساخت در سومین دوره المپیاد ورزشی مدیران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..