تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ نفر در البرز دچار گازگرفتگی شدند

مهرداد بابایی  خاطرنشان کرد: در هفته گذشته و به بیانی از نهم تا پانزدهم آذر ماه‌، پرستاران واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به ۱۰هزار و ۳۰۰ تماس تلفنی پاسخگو بودند. در همین مدت تکنسین‌های پرتلاش اورژانس برای انجام ۳۲۶۱ ماموریت اعزام شدند.

وی ادامه داد: در جریان انجام این تعداد ماموریت، ۳۴۲ مورد امدادرسانی به حوادث ترافیکی و ۲۹۱۹ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ البرز بالغ بر ۱۳۷۴ نفر بوده و ۱۳۶۹  نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

وی ادامه داد: اورژانس هوایی البرز نیز طی انجام دو عملیات، دو مصدوم بدحال را از شهرستان اشتهارد به مراکز درمانی کرج انتقال داد.

بابایی در پایان گفت: در هفته گذشته ۹ نفر در استان البرز دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند که با اعزام آمبولانس به محل، ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شده و یا از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ نفر در البرز دچار گازگرفتگی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..