تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه تصاویر ثبت شده با زوم ۶۰ برابری دوربین Vivo X30

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین اخباری که در فضای مجازی منتشر شده دو گوشی ویوو X30 و X30 پرو دارای دوربین‌هایی با لنز تله‌فوتو خواهند بود که زوم هیبریدی ۶۰ برابر دارند. البته این خبر می‌تواند تنها یک حیله بازاریابی باشد، اما حقیقت بودن آن، زیاد هم دور از ذهن نیست. اگر برای شما سوال پیش آمده است که کیفیت تصویر در زوم ۶۰ برابر چگونه می‌شود باید نمونه‌هایی از آن را که به تازگی منتشر شده مشاهده کنید.

تصاویر ثبت شده توسط ویوو X30

در این خبر نمونه تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین این گوشی‌ها را مشاهده می‌کنید. اولین تصویر با زوم ۰.۶ برابر گرفته شده و بدین معناست که برای ثبت آن از لنز اولتراواید-انگل استفاده شده است. تصویر بعدی به ما نمونه ثبت شده با زوم ۱ برابر را نشان می‌دهد که مسلما با دوربین اصلی خود دستگاه گرفته شده است.

نمونه تصاویر ثبت شده با زوم ۶۰ برابری دوربین Vivo X30

قبل از این که در نمونه‌های منتشر شده به دوربین پریسکوپی برسیم باید از دوربین پرتره ۵۰ میلی‌متری این گوشی نیز استفاده شود. پس از این دو نیز بزرگنمایی تصاویر رفته رفته افزایش یافته و به ۶۰x می‌رسد. البته لازم به ذکر است که این تصاویر توسط خود شرکت ویوو که این گوشی‌ها را تولید کرده در فضای مجازی ارسال نشده است.

نمونه تصاویر ثبت شده با زوم ۶۰ برابری دوربین Vivo X30

گوشی ویوو X30 در تاریخ ۱۶ دسامبر رونمایی می‌شود، تا آن زمان مطمئنا توسط تبلیغات و افشاگران اطلاعات بیشتری از آن در دسترس ما قرار می‌گیرد. آخرین ویدئویی که از این گوشی منتشر شده به ما یک قابلیت جذاب را معرفی می‌کند. با این قابلیت می‌توان صفحه نمایش را به صورت بی‌سیم با دستگاهی دیگر به اشتراک گذاشت. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد به کاربر دیگری دسترسی دهید تا بتواند همراه با شما فیلم مشاهده کرده یا بازی که در حال انجام آن هستید دنبال کند.

نمونه تصاویر ثبت شده با زوم ۶۰ برابری دوربین Vivo X30

بیشتر بخوانید: پوستر رسمی S5، جدیدترین گوشی ویوو، منتشر شد +تصویر 

جدیدترین ویژگی موجود در ویوو X30

ویژگی به اشتراک گذاری صفحه نمایش در این گوشی حرفه‌ای‌تر از دیگر دستگاه‌های موجود است، زیرا علاوه بر اینکه فرد مقابل می‌تواند تصویر در حال اجرا را مشاهده کند بلکه توانایی کنترل دستگاه را نیز خواهد داشت.

این قابلیت برای اسکرول کردن درون اینستاگرام فرد مقابل خود است، اما مثل این که به قدری سریع نیست که بتوان از طریق گوشی فرد دیگر بازی کرد. البته می‌توان از کاربر مقابل برای حل کردن بازی‌هایی مثل پازل که نیازی به سرعت عمل بسیار بالا ندارند کمک گرفت، اما تاخیر زیاد در عملکرد ضربه‌ای که روی صفحه زده می‌شود در بازی‌های دیگر کاملا مشهود است.

به طور کامل در این ویدیو مشخص نشده است که آیا این یک ویژگی محلی است که از طریق وای‌فای استفاده می‌شود یا اینکه اتصال ۵G نیز به کار می‌آید. همچنین، این ویژگی ممکن است در تلفن‌های دیگری که به سیستم‌عامل JoviOS، که با X30 معرفی می‌شود، ارتقا یافته‌اند منتقل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه تصاویر ثبت شده با زوم ۶۰ برابری دوربین Vivo X30»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..