تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت فرارسیدن ۱۶ اذر روز دانشجو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است:

شانزده آذر، روز دانشجو نماد استکبارستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.

بی تردید این فریاد استکبار و استعمارستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.

شصت و شش سال پیش در چنین روزی، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خون پاک دانشجویانی که در مقابل شیطان بزرگ سر خم نکردند گواهی سند آزادگی و حق طلبی جوانان ایران گردید.

دانشجو مظهر نشاط، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است. جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همانگونه که رهبری فرموده اند: "قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو«مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی»، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده، از دانشجویان عزیز می خواهم با تحقیق و پژوهش، در چارچوب سیاست توسعه متوازن، ظرفیتهای مختلف استان را رونق بخشند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت فرارسیدن ۱۶ اذر روز دانشجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..