تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از هزار و ۶۰۰ هکتار نهال کاری در کردستان انجام شدە است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم نهضت همگانی نهال کاری برای ایران سرسبز همزمان با سراسر کشور در منطقه خامسان کامیاران با بیان اینکه یک عزم همگانی برای توجه به منابع طبیعی وجود دارد، اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ هکتار تعهد دولت برای نهال کاری در سطح استان بود و تاکنون هزار و ۶۳۰ هکتار نهال کاری انجام شده و قرار است این سطح به دو هزار هکتار برسد.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور بصورت سراسری ۱۴ میلیون نهال کاشت شده است، ادامه داد: از روستاییان و جوامع محلی درخواست دارم از این عرصه ها مراقبت کنند چرا که بعد از مدتی این طرح در قالب تعاونی به خود آنان واگذار می شود.

استاندار کردستان بیان کرد: اعتبار این طرح از محل صندوق توسعه ملی و با دستور رهبر معظم انقلاب تامین شده است که نشان توجه ایشان به ضرورت حفاظت از منابع طبیعی است.

مرادنیا نهال کاری در استان را راهکاری برای جلوگیری از نابودی منابع طبیعی ذکر کرد و تصریح کرد: لازم است بخشی از این نهال کاری ها در حاشیه شهرهای استان انجام شود که هم به کاهش آلودگی هوا کمک خواهد کرد و هم می تواند تبدیل به تفرجگاه برای مردم شود.

وی همچنین تاکید کرد که مسئله ورود فاضلاب روستاهای اطراف به مخزن سدها به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنیم این مسئله را بصورت بنیادی حل کنیم.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از هزار و ۶۰۰ هکتار نهال کاری در کردستان انجام شدە است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..