تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گسترش خودرو‌های برقی و شاسی بلند برند N Performance هیوندای

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خط تولید برند N Performance هیوندای دارای محصولات جذابی است و به تازگی خبر‌هایی از برنامه‌های بزرگی که توسط شرکت برای آن در نظر گرفته شده در فضای مجازی منتشر شده است.

در معرفی نقشه راه ۲۰۲۵ این شرکت کره جنوبی، سخنان خلاصه‌ای درباره آن گفته شد اما در بین آن‌ها یک جمله بسیار مهم وجود داشت که در ادامه آن را مطالعه می‌کنید: «برند N که دارای عملکرد بالایی است برنامه‌هایی برای عرضه شاسی بلند و خوردو‌های برقی دارد.» البته به غیر از این مطلب اطلاعات دیگری درباره جزئیات این خط تولید در فضای مجازی افشا نشده است.

خودروهای برند N Performance 

برند N Performance دو سال پیش در اروپا با خودروی هیوندای i30N عرضه شد. از آن زمان به بعد، این خودروساز کره‌جنوبی اقدام به رونمایی از محصولات این خط تولید کرده و مدل‌های جدید N را به همراه N Line معرفی کرده است. نسخه N Line بین مدل‌های پایه هیوندای و ترکیب N با عملکرد بالا قرار دارد و ضمن بهبود پیشرانه و شاسی، عناصر طراحی اسپرت را نیز در خود جای داده است.

گسترش خودرو‌های برقی و شاسی بلند برند N Performance هیوندای

بیشتر بخوانید: هیوندای در سال ۲۰۱۹ از کراس‌اور جنسیس و سوناتا جدید خود رونمایی می‌کند

به تازگی گزارشی که اوایل سال جاری در فضای مجازی درباره توسعه Tucson N توسط هیوندای منتشر شده بود توسط شاسی بلند‌های N تائید شد. مجله خودرو حتی اعلام کرده بود که یک خودرو به نام Venue N نیز در دست ساخت است. هیوندای همچنین یک نسخه N Line از Tucson را نیز با ظاهری بروزشده ارائه می‌دهد. به تازگی شایعاتی درباره مشخصات موتور این خودرو نیز منتشر شده است. بر اساس آن‌ها Tucson N Line دارای موتوری با حداقل نیرو ۳۴۰ اسب بخار است که می‌تواند زیر ۶ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

مسئله‌ای که در صحبت‌های این شرکت نامشخص است برنامه‌های آینده آن برای خودرو‌های برقی N Performance است. هیوندای اعلام کرده است که در شش سال آینده ۱۷ میلیارد دلار برای محصولاتش خرج خواهد کرد. در حال حاضر صنعت خودروسازی در حال تغییر است و هیوندای نیز از این مسئله مستثنا نیست. این شرکت نیز در حال آماده سازی خود برای یک تغییر بزرگ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گسترش خودرو‌های برقی و شاسی بلند برند N Performance هیوندای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..