تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای کاندیدا با کلید خودروش آمد/نامزدی نماینده نزدیک به لاریجانی/اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مسیر فاطمی/حواشی روز ششم ثبت نام کاندیداها

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا حیدری و مصطفی کواکبیان نمایندگان اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد. 

 بهروز نعمتی دیگر نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون مستقلین هم برای شرکت در انتخابات یازدهمین دور پارلمان به وزارت کشور رفت و مراحل ثبت نام را طی کرد.

 فاطمه رهبر نماینده ادوار مجلس و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، اصولگرای دیگری بود که داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شد.

از جمله حواشی امروز ثبت نام کاندیداها آن بود که یک داوطلب انتخاب مجلس شورای اسلامی کلید خودروی خود را در دست گرفته بود و به عکاسان نشان می‌داد. بنا به گزارش مهر وی در توضیح علت اینکارش گفت:«شعار دولت تدبیر و امید این بود که همه مشکلات را با کلیدی که در دست دارد باز می کند که بنده شعار انتخاباتیم این است که کلید باید دزدگیر داشته باشد و دزدگیر آن مجلس است.» 

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای کاندیدا با کلید خودروش آمد/نامزدی نماینده نزدیک به لاریجانی/اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مسیر فاطمی/حواشی روز ششم ثبت نام کاندیداها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..