تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم رئیس رژیم صهیونیستی از عدم تشکیل کابینه/گانتس و نتانیاهو ظاهراً دیوانه شده‌اند

به گزارش سومریه نیوز، رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در سایه افزایش احتمالات برای برگزاری سومین انتخابات پارلمانی آن هم ظرف کمتر از یک سال، از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و رهبر حزب لیکود و بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی - سفید به دلیل ناتوانی در تشکیل دولت متحد جدید انتقاد کرد و گفت: ظاهرا شما دیوانه شده‌اید. دیوانگی‌تان برای خودتان. مردم اسرائیل را به دیوانگی نکشید.

ریولین با بیان اینکه نتانیاهو و گانتس مذاکراتی طولانی‌مدت، خسته‌کننده و بی‌نتیجه‌ای را انجام دادند، گفت، آن دو زمان کافی برای اصلاح اوضاع و دستیابی به تفاهمات دارند، تفاهم‌هایی که به تل‌آویو اجازه می‌دهد به حالت عادی بازگردد.

پس از شکست نتانیاهو در تشکیل دولت جدبد، گانتس در حال حاضر تنها ۷ روز دیگر برای تشکیل دولت جدید زمان دارد و تمامی شواهد حاکی از آن است که به احتمال فراوان او نیز همانند نتانیاهو در این ماموریت شکست خواهد خورد و ظاهرا انتخابات کنست به دور سوم کشیده خواهد شد.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم رئیس رژیم صهیونیستی از عدم تشکیل کابینه/گانتس و نتانیاهو ظاهراً دیوانه شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..