تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرایمر آرایشی چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کرد؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به آرایش کردن علاقه زیاد دارید این را بدانید که هر چقدر هم لوازم آرایشتان لوکس باشد، بدون پرایمر آرایش خوبی نخواهید داشت. یک محصول آرایشی وجود دارد که هر میکاپ آرتیست حرفه ای آن را استفاده و پیشنهاد می کند، نام این محصول جادویی پرایمر است. اگر تازه شروع به آرایش کرده‌اید، ابتدا با اصول اولیه شروع می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه پرایمر آرایشی را به روش صحیح استفاده کنیم.

پرایمر آرایشی چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کرد؟

پرایمر آرایشی چیست؟ پرایمر به ایجاد یک لایه اضافی بین پوست و آرایش کمک می‌کند. وقتی زمان و تلاش زیادی برای آرایش خود می‌گذارید. مهم است که آن را حفظ کنید. دوستان من پرایمر اینکار را انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید سطح پوست خود را صاف کنید، یا از آرایش منطبق با رنگ پوست خود استفاده کنید، یا منافذ بزرگ و خطوط ریز را بپوشانید، یک پرایمر تمام این کارها را برای شما انجام می‌دهد. آیا پرایمر واقعاً مهم است؟ بله! اگر پرایمرها را در لوازم آرایش دیده‌اید، اما هرگز فکر نمی‌کرده‌اید که این مرحله اضافی تغییری ایجاد کند، تجدید نظر کنید. شما به یک پرایمر احتیاج دارید و اضافه کردن این قدم کوچک در آرایش دنیایی تغییر ایجاد می‌کند. هرگز این مسئله را کاملاً درک نخواهید کرد تا وقتی که آنرا انجام نداده باشید. چیزی که در مورد پرایمر توجه مرا به خود جلب کرد این واقعیت است که مزایای استفاده از مواد آرایشی و مراقبت از پوست را با هم ترکیب می‌کند. واقعاً این کار را انجام می‌دهد. ممکن است بپرسید، چگونه؟ جواب در ترکیبات آن نهفته است. مهم نیست که چه تلاشهایی برای مراقبت از پوستتان را تجربه کرده باشید. پرایمر برای همین کار ساخته شده و در حالی که ظاهر شما را حفظ می‌کند به درمان آن هم کمک می‌کند.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif چگونه می‌توان از پرایمر آرایشی استفاده کرد؟ اگر مایلید که پرایمر را به برنامه میکاپ روزانه‌تان اضافه کنید من به شما می گویم که چگونه از پرایمر صورت استفاده کنید. اما قبل از آن، در اینجا چندین پرایمر عالی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif انواع پرایمر صورت Benefit POREfessional Face Primer Smashbox Photo Finish Foundation Primer Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser e.l.f Cosmetics Blemish Control Primer.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

آموزش گام به گام تصویری استفاده از پرایمر

مواد لازم جهت استفاده از پرایمر مواد لازم مقدار مورد نیاز پرایمر 1 عدد نوک انگشتان تمیز

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif پوست خود را آماده کنید اگر می‌خواهید آرایش شما بی عیب و نقص به نظر برسد، این مرحله بسیار مهم است. قبل از هر چیز از یک پاک کننده ملایم برای شستن صورت خود استفاده کنید. سپس لایه برداری کرده و از مرطوب کننده سبک استفاده کنید. بعد بگذارید درون پوست شما نفوذ کند.

پوست خود را آماده کنید

استفاده از پرایمر مقادیر کمی از پرایمر را به پشت دست زده و به راحتی آن را با نوک انگشتان خود بردارید و از بینی به سمت بیرون بکشید. پس از اینکار، پوست شما یکنواخت‌تر و درخشان تر به نظر می‌رسد و آرایش پایه شما بهتر به صورتتان خواهد نشست. قبل از شروع کار، چند دقیقه منتظر بمانید تا پرایمر جذب شود و یک سطح صاف ایجاد کند.

استفاده از پرایمر

نتیجه استفاده از پرایمر اگر می‌خواهید آن را ساده نگه دارید، می‌توانید از پرایمر به تنهایی و بدون پایه استفاده کنید. خواهید دید که منافذ و خطوط ریز صورت شما به وضوح کاهش یافته است. همچنین به مقابله با قرمزی و نرم کردن بافت پوست کمک می‌کند.

نتیجه استفاده از پرایمر

نکات و ترفندهای مفید جهت استفاده از پرایمر آرایشی وقتی نوبت به پرایمر می‌رسد، مقدار کم نیز زیاد خواهد بود. یک قطره کوچک به اندازه کشمش کافی خواهد بود. این ماده را به خوبی بر روی پوست مالش دهید. همیشه قبل از پرایمر از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست شما بی روح است، یک پرایمر رنگی را امتحان کنید تا کمی به درخشش و طراوت پوست شما کمک کند. همیشه مطمئن شوید که پرایمر شما با پایه شما سازگار است. اگر از پرایمرهای مبتنی بر آب با پایه های مبتنی بر آب و پرایمرهای مبتنی بر سیلیکون با همان پایه‌ها استفاده کنید، این کار باعث جدا نشدن پایه شما می‌شود. پرایمر را دور چشم و روی پلکها نیز بمالید. این امر به جلوگیری از پخش شدن آرایش در اثر جذب روغن کمک می‌کند.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif چگونگی انتخاب یک پرایمر خوب برای انواع پوست
قبل از خرید یک پرایمر، حتماً نوع پوست خود را بدانید. اگر پوستی خشک یا پوسته پوسته دارید، یک پرایمر آبرسان را انتخاب کنید. به دنبال کلماتی مانند “تسکین دهنده” ، “مرطوب کننده” و “دوباره پر کردن” باشید. اگر پوست شما روغنی است، برای کاهش روغن پوست از یک پرایمر بدون چربی استفاده کنید. اگر پوستی مستعد به آکنه و یا بسیار حساس دارید، پرایمرهای مبتنی بر آب را انتخاب کنید. زیرا مبتنی بر سیلیکون ممکن است منافذ را مسدود کرده و باعث شکستگی یا تحریک شود. از یک پرایمر غنی از مواد مغذی و حاوی مواد آنتی اکسیدان برای پوست‌های افراد بالغ یا پیر استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که قبل از خرید پرایمر را امتحان کنید. می‌توانید چند نمونه از پرایمرهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای بهترین انتخاب، کمی آزمایش و خطا لازم است. https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gifhttps://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif سوالات رایج در مورد پرایمر آرایشی اگر از پرایمر استفاده کنم آرایش چه مدت دوام خواهد داشت؟ یک پرایمر خوب پایه آرایش شما را در محل نگه می‌دارد و قدرت ماندگاری آن را 8 ساعت یا بیشتر افزایش می‌دهد. برخی از پرایمرهای 15 ساعت ماندگاری را وعده می‌دهند.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif آیا قبل یا بعد از مرطوب کننده باید از پرایمر استفاده کنم؟ همیشه بعد از مرطوب کردن، پرایمر خود را بمالید. این یک سدی بین پوست آبرسانی شده و پایه شما ایجاد می‌کند.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif آیا استفاده از پرایمر بدون سیلیکون بهتر است؟ پرایمرهای مبتنی بر سیلیکون باعث مات شدن موثرتر منافذ بزرگ و خطوط ریز می‌شوند. اما اگر پوستی مستعد به آکنه یا حساس دارید، بهتر است از پرایمر با سیلیکون منصرف شده و گزینه‌های مبتنی بر آب را انتخاب کنید.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif آیا پرایمرهای جداگانه‌ای برای چشم و لب وجود دارد؟ بله یک پرایمر پلک به طور کلی از قوام بیشتری نسبت به پرایمر صورت برخوردار است. این محصولات کمکی از ریزش سایه چشم جلوگیری می‌کنند. می‌توانید پرایمر Benefit Stay Don’tay Stray را امتحان کنید. یک پرایمر لب باعث صاف‌تر و حتی با انتخاب پرایمر هم رنگ لبتان از بیرون آمدن رنگ جلوگیری می‌کند. پرایمر لب Becca Lip Priming Perfector را امتحان کنید.

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

https://namagard.com/wp-content/uploads/2019/07/line03.gif

این مقاله در مورد پرایمر آرایشی و نحوه استفاده از آن بود. آیا شما یک پرایمر و یا ترفندهایی دارید که به شما کمک کند تا آرایشتان برای مدت طولانی‌تری باقی بماند؟ به ما در بخش نظرات اطلاع دهید.

گردآوری: نماگرد

منبع: popxo ، byrdie ، wikihow

پرایمر آرایشی چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کرد؟

1 رای، میانگین: (5) (100%)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرایمر آرایشی چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..