تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردپای «بنیامین» در «سینما آی‌فیلم»

انیمیشن سینمایی «بنیامین» موضوع این هفته برنامه «سینما آی‌فیلم» است.

گروه فرهنگ و هنر: «سینما آی‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عطا جاوید، امشب به جزئیات ساخت و اکران انیمیشن «بنیامین» با حضور عوامل آن، می‌پردازد.

ردپای «بنیامین» در «سینما آی‌فیلم»

به گزارش بولتن نیوز، این انیمیشن را محسن عنایتی کارگردانی کرده و چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد، تینا هاشمی و آرزو آفری صداپیشگان شخصیت‌های آن هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست‌و‌پا‌چلفتی بنیامین باعث می‌شود مادر بنیامین به اسارت سربازان پادشاه درآید. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفرازونشیب بنیامین و آشر.

«سینما آی‌فیلم» چهارشنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۷:۳۰ روز پنجشنبه روی آنتن می‌رود.

منبع:روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردپای «بنیامین» در «سینما آی‌فیلم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..