تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش سایپا ویژه آذرماه 98 [به روز رسانی]

قرار بود با صدور مجوز افرایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از 5 درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود نیز به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشده و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد. خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

پیش فروش سایپا

پیرو اطلاعیه منتشر شده توسط گروه سایپا، دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرده است:

برای کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، پیش فروش های جدیدی از سوی سایپا از پس فردا آغاز خواهد شد. گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 20 درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح پیش فروش خواهد کرد.

به گفته بابایی هر مشتری می تواند با کد ملی و کد پستی در این پیش فروش سایپا یک خودرو خریداری کند.

شرایط فروش سایپا کوییک ویژه 3 آذر 98 [به روز رسانی]

سایپا در حدود یک ساعت قبل از ارائه طرح فروش سایپا کوییک با رینگ فولادی و بدون فرمان برقی با قیمت 61 میلیون و 220 هزار تومان و با ارائه 5 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان خبر داد. این طرح فروش با شرط باقی ماندن سند خودرو برای یکسال در رهن شرکت ارائه شده است و نحوه پرداخت با ارائه 3 چک چهار ماه خواهد بود.

کوییک شرایط فروش

سایپا در حالی تاریخ تحویل کوییک را 30 روز پس از پذیرش اسناد عنوان کرده است که برخی از متقاضیان از عدم تحویل خودروهای فروش فوری خود، هفت ماه پس از ثبت نام در طرح های فروش سایپا خبر می دهند.

تجربه رانندگی با سایپا کوییک را می توانید از طریق این لینک مطالعه فرمایید.

شرایط فروش سایپا ویژه آذر ماه 98 [به روز رسانی]

گروه خودروسازی سایپا طرح فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه آذرماه 98 آغاز نمود.

طرح فروش نقدی اعتباری:

شرایط فروش سایپا

شرایط پیش فروش فقط در محل نمایندگی:

شرایط فروش سایپا ویژه چهارشنبه 13 آذر [به روز رسانی]

سایپا با هدف تنظیم بازار و شکستن حباب قیمت‌ها، طرح فروش فوری و اعتباری پراید 131 را در روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه اجرا می کند؛ این دومین مرحله از فروش فوری پراید 131 در هفته جاری است.

در این طرح نیز که از ساعت 10 صبح چهارشنبه در سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا آغاز خواهد شد، خودرو پراید 131 به قیمت 375 میلیون ریال عرضه می شود که 40 ميليون ریال از آن در قالب تسهیلات با بازپرداخت یک ساله دریافت خواهد شد.

در این طرح نیز مانند طرح های اجرا شده قبلی، محدودیت ثبت‌ نام برای افراد کمتر از 18 سال، عدم امکان ثبت نام بیش از یک خودرو برای هر کد ملی، عدم فروش خودرو به کدهای ملی که در 18 ماه گذشته از سایپا خودرو خریده اند و در یک استان بودن کد پستی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری در نظر گرفته شده تا خودرو به مشتری واقعی فروخته شود.

سایپا روز دوشنبه مرحله نخست فروش پراید را برگزار کرد که با استقبال مشتریان و مصرف کنندگان واقعی روبرو شد.

بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا طرح های فروش فوری محصولات تا زمان از بین رفتن قیمت‌های کاذب و کم اثر کردن نقش آفرینی سودجویانه واسطه ها ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش سایپا ویژه آذرماه 98 [به روز رسانی]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..