تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورهای رنو، چالش جدید دایملر برای عبور از اتهام تقلب

فیلم بررسی چری آریزو 6 فیلم بررسی بیسو T3 درگ 3 کراس اوور محبوب بازار فیلم بررسی برلیانس C3 چه روغن موتوری استفاده کنیم؟ فیلم بررسی ام وی ام X22 فیلم بررسی بی وای دی S7 درگ GT86، رکستون، اپتیما، پرادو فیلم بررسی هاوال H2 فیلم بررسی بی وای دی F3 فیلم بررسی پژو 2008 فیلم بررسی ام وی ام X33S Previous Next '); })(document); ماکت مرسدس بنز S600 میباخ ماکت مرسدس بنز GTS ماکت تویوتا GT86 ماکت تویوتا لندکروزر J200 ماکت لکسوس LC500 Previous Next '); })(document);

13 آذر 1398 - 18:00

کمپانی خودروسازی دایملر بزودی فراخوان گسترده ای برای برخی از مدل های کامپکت مرسدس بنز که از موتورهای دیزلی رنو استفاده می کنند را آغاز خواهد کرد. اداره حمل و نقل آلمان تحقیق و بررسی یک ایراد نرم افزاری یا به عبارتی دقیق تر یک "نرم افزار مشکوک" در برخی از موتورهای کوچک دیزلی را آغاز کرده است که بر روی مدل های نسل جدید مرسدس بنز A کلاس و B کلاس مورد استفاده قرار می گیرد.
به گزارش خودروبانک، موتورهای دیزلی به کار رفته در مدل های نسل جدید مرسدس بنز A کلاس و B کلاس توسط شرکت رنو تامین می شود و انگشت اتهامات به سمت رنو نشانه رفته است، اما سخنگوی خودروسازی رنو با رد این ادعا اعلام کرد که برنامه ریزی نرم افزاری موتورهای رنو تحویل شده به مرسدس توسط متخصصان آلمانی صورت گرفته و در این موضوع از طرف رنو هیچ مشکلی در بحث نرم افزاری وجود نداشته است و تمامی مشکلات متوجه مهندسان نرم افزار مرسدس بنز خواهد بود.
البته تاکنون مشخص نشده که کدام مدل های مرسدس با این مشکل مواجه شده اند، اما به نظر می رسد مرسدس A کلاس با موتور 1.5 لیتر دیزل توربو شارژ رنو از مدل های مد نظر باشد که با مشکل نرم افزاری روبه رو شده اند و تحقیقات بر روی آنان آغاز خواهد شد.
نویسنده: '); })(document); ماکت مرسدس بنز S600 میباخ ماکت مرسدس بنز GTS ماکت تویوتا GT86 ماکت تویوتا لندکروزر J200 ماکت لکسوس LC500 Previous Next

داغ ترین اخبار هفته

'); })(document); '); })(document);



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورهای رنو، چالش جدید دایملر برای عبور از اتهام تقلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..