تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میانگین کار مفید کارمندان در کشور 15 ساعت در هفته است

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری تسنیم، مصطفی قاضی‌زاده هاشمی مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی بهره‌وری در مدیریت شهری و دستاوردهای آن اظهار کرد: بی‌تردید یکی از اهداف و وظایف مهم ما ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان است، لذا با همکاریهای همچون سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، سازمان ملی بهره‌وری و سایر نهادهایی که در حوزه بهره‌وری در مدیریت شهری نقش دارند نخستین همایش ملی بهره‌وری را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان شهرداریها و دهیارهای کشور متولی مدیریت شهری در کشور است، گفت: این سازمان می‌تواند نقش مؤثری در تحقق بهره‌وری در مدیریت شهری داشته باشد و برای ایجاد این گفتمان ملی و توجه مدیران شهری به حوزه بهره‌وری این همایش برگزار شد که در این همایش نشست‌ها و پنل‌های تخصصی نیز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر ادامه داد: اقدامات برگزاری این همایش از بهمن‌ماه سال گذشته شروع شد و 85 نفر نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای برگزاری این همایش تلاش کردند که در ادامه بیش از 20 هزار نفر ساعت برای برگزاری همایش کار انجام گرفت و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این همایش صورت گرفت به طوری که شاهد حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداران کلانشهرها، کارشناسان و اساتید و اعضای شورای شهر و روستاها در این همایش بودیم.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: در این همایش بیش از 100 مقاله و اثر به دبیرخانه ارسال شد که بیشترین مقالات به ترتیب به شهرهای تهران، اصفهان و شیراز اختصاص داشت. همچنین نمایشگاهی نیز در مجاورت برگزاری این همایش برگزار شد تا شهرهای مختلف بتوانند مهمترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار بدهند.

وی همچنین به پیشنهاد عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشکیل دبیرخانه دائمی همایش بهره‌وری در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: دبیرخانه همایش در شرکت خدمات اداری شهر کار خود را آغاز کرد و با توجه به ارائه این پیشنهاد و لزوم توجه به بهره‌وری در مدیریت شهری این آمادگی وجود دارد که با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط این اقدام توسط شرکت خدمات اداری شهر تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهری اضافه کرد: در پایان برگزاری نخستین همایش ملی بهره‌وری در مدیریت شهری نیز بیانیه‌ای قرائت شد که از موارد این بیانیه می‌توان به هوشمندسازی خدمات شهری و افزایش کالایی آنها، رویکرد اجتمعی و لزوم مشارکت شهروندان، مدیریت یکچارچه شهر و نقش آن در افزایش بهره‌وری، نظام بودجه‌ریزی شهرداریها و نقش آنها در افزایش سرعت خدمات رسانی بهشهروندان و همچنین اصلاح آئین‌نامه اداری استخدامی شهرداریها اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میانگین ساعت کار مفید برای کارمندان در هفته 15 ساعت عنوان شده است، گفت: این پژوهشی است که صورت گرفته است به طوری که این مسئله چالشهای پیش‌رو در حوزه بهره‌وری کشور را نشان می‌دهد و البته آلودگی هوا که امروز کلانشهرهای ما گرفتار آن شدند سمبل کمبود و عدم توجه به بهره‌وری در بخشهای مختلف کشور است.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان با اشاره به اینکه عدم توجه به بهره‌وری آنفولانزایی در مدیریت است که کشنده و مُسری است گفت: بی‌تردید با استفاده بهینه از زمان و ظرفیت‌ها می‌توان در راستای تحقق اهداف حوزه ارتقای بهره‌وری گام برداشت به طوری که امروزی ظرفیت تولید انرژی در کشور 70 هزار مگاوات است در حالی که کمتر از هزار مگاوات آن از محل منابع انرژی‌های تجدیدپذیر تولید می‌شود. به طوری که در کشورهای  توسعه یافته بخش قابل توجهی از این انرژی از محل انرژی‌های تجدیدپذیر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میانگین کار مفید کارمندان در کشور 15 ساعت در هفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..