تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده لذیذ بسیار خوشمزه

آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده مجلسی

در این بخش تاپ ناز آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده خوشمزه و لذیذ را برای شما عزیزان قرار داده ایم و امیدواریم این غای مجلسی لذیذ را به بهترین شکل ممکن بپزید و از طعم عالی آن لذت ببرید.

مرغ یکی از غذاهای خوشمزه مجلسی است که سرخ کردن آن ترفندهایی دارد و اگر شما این فوت و فن ها را اجرا کنید باعث می شوید که گوشت مرغ بسیار خوشمزه و ایده آل شود.

برای پختن مرغ روش های زیادی مانند سوخاری، بریان، آب پز و سرخ کرده وجود دارد و شما می توانید با این روش ها در منزل یک غذای خوشمزه با مرغ تهیه کنید.

مواد لازم پیاز درشت 3 عدد رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری سیب زمینی 2 عدد روغن به میزان لازم زعفران آب کرده 2 قاشق غذاخوری نمک و فلفل سیاه به میزان لازم مرغ 5 تکه فلفل قرمز، زردچوبه، دارچین و ادویه مخلوط به میزان لازم

طرز تهیه مرغ سرخ کرده در منزل

برای تهیه کردن مرغ سرخ کرده در ابتدا پیاز را باید به صورت خلالی برش بزنید و آن را در کمی روغن تفت دهید و سپس تکه های مرغ را به پیاز اضافه کنید و سپس آنها را تفت دهید.

ادویه ها را به مقداری که تمایل دارید به مرغ اضافه کنید تا گوشت مرغ مزه دار شود و سپس رب گوجه فرنگی را به گشت مرف اضافه کنید و سپس تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و پس از تفت دادن مرغ، رب و ادویه ها درب قابلمه را بگذارید و بگذارید تا گوشت مرغ با حرارت ملایم خوب پخته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده لذیذ بسیار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..