تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ “باگاتل” در شمال فرانسه قرار دارد. عمر این باغ شگفت انگیز به قرن هجدهم باز گشته و بهار تا پاییز بهترین زمان برای بازدید از آن است. باغ باگاتل به واسطه گل‌های رز بسیار زیبا و خیره کننده خود مشهور است.

در ادامه مطلب 10 نمونه از بهترین و زیباترین باغ های جهان که میزبان توریست های زیادی سالانه هستند معرفی می کنیم.

باغ گریت دیکستر
باغ “گریت دیکستر” در ساسکس شرقی انگلیس قرار دارد. “کریستوفر لوید” حدود 50 سال است که مالکیت این باغ را در اختیار دارد. مسیرهای آن به صورت هندسی ساخته شده و دارای باغ سنگی و گونه‌های مختلف گیاهی در رنگ‌های متنوع مانند کلمباین‌های صورتی است.

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ کوکنهوف اسپرینگ
باغ “کوکنهوف اسپرینگ” در کشور هلند قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین باغ‌های بهاری جهان شناخته می شود. این باغ به واسطه گل‌های لاله زیبا و رنگارنگ خود مشهور است. باغ کوکنهوف اسپرینگ از ماه مارس تا می برای بازدید عموم باز بوده و دارای مسیر پیاده‌ روی 15 کیلومتری به همراه حدود 7 میلیون گیاه است.

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ بوچارت
باغ “بوچارت” در بریتیش کلمبیا کانادا قرار دارد و سالیان متمادی به عنوان یکی از جاذبه‌های اصلی این منطقه شناخته شده است. بیش از 700 گونه گیاه گلدار، تندیس‌هایی غیر معمول و فواره‌هایی زیبا در این باغ وجود داشته و منزلگاه هزاران پروانه رنگارنگ محسوب می شود. باغ بوچارت در تمامی طول سال باز بوده، اما بهترین زمان بازدید از آن بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر است.  

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ باگاتل
باغ “باگاتل” در شمال فرانسه قرار دارد. عمر این باغ شگفت انگیز به قرن هجدهم باز گشته و بهار تا پاییز بهترین زمان برای بازدید از آن است. باغ باگاتل به واسطه گل‌های رز بسیار زیبا و خیره کننده خود مشهور است. از سال 1907 تاکنون، هر ساله مسابقات بین المللی گل رز در این باغ برگزار می شود. 

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش
در باغ گیاه شناسی ملی “کریستن بوش” طیف گسترده‌ای از گونه‌های زیبای گیاهی وجود دارند که شهرتی جهانی به آن بخشیده‌اند. باغ کریستن بوش به عنوان یکی از جذاب‌ترین و بهترین باغ‌های گیاه شناسی در جهان شناخته می شود. این باغ در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی قرار دارد و افزون بر گیاهان، تندیس‌های سنگی جالب توجه‌ای در آن قرار دارند.  

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ بودنانت
باغ “بودنانت” به عنوان یکی از زیباترین باغ‌های انگلیس شناخته می شود. این باغ از دو بخش تشکیل شده که یکی از آنها با دخالت انسان شکل گرفته و بخش دیگر حالتی وحشی دارد. تلاش‌های بسیاری برای رشد گیاهان مختلف از سراسر جهان در این باغ صورت گرفته و در بازه زمانی فوریه تا نوامبر برای بازدید عموم باز است.    

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ‌های گمشده هلیگان
باغ “هلیگان” به واسطه تندیس‌های غول پیکری که در آن وجود دارند، یکی از مرموزترین اماکن انگلیس محسوب می شود.   

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ گیاه شناسی سانتا باربارا
باغ گیاه شناسی “سانتا باربارا” در کالیفرنیا قرار دارد و بهترین زمان بازدید از آن بین ماه‌های مارس تا آوریل است. در این بازه زمانی گل‌های رنگارنگ بومی کالیفرنیا شکوفا می شوند. این باغ ناحیه‌ای به وسعت 32 هکتار را پوشش می دهد.   

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ وان هوآ
باغ “وان هوآ” در چین قرار دارد و جاذبه اصلی آن نمایشگاه گل “یانگ ژو” است که هر ساله از ماه آوریل تا می برگزار می شود. 

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

باغ کیوتو
همان گونه که مشخص است باغ “کیوتو” در ژاپن قرار دارد و بهترین زمان برای بازدید از آن در فصل پاییز است. تغییر رنگ گیاهان و درختان به قرمز، نارنجی و زرد مناظر فوق العاده زیبا و باشکوهی را ایجاد می کند. بیشترین بازدید از این باغ در ماه نوامبر صورت می گیرد.   

معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر

تهیه و تنظیم : مجله تالاب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی زیباترین باغ های جهان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..