تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات دولت تدبیر و امید برای آذربایجان‌شرقی بیشتر از همه دولت‌هاست/ همدلی و اتحاد نیاز امروز کشور

ساعت: 18:14 منتشر شده در مورخ: 1398/09/06 شناسه خبر: 1550578

پزشکیان در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

پزشکیان گفت: کاری که دولت تدبیر و امید برای موضوع آب و راه‌آهن انجام داده است با قاطعیت از اقدامات تمام دولت ها برای استان آذربایجان شرقی بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: ما در استان موضوعی به جز پیگیری راه آهن و انتقال آب نداریم و خوشحالم به این موضوع اشاره کنم که اقدامات دولت در این زمینه بی نظیر بوده است.

پزشکیان با بیان اینکه دولت کارهای انجام شده خود را به خوبی برای مردم تشریح نمیکند، تاکید داشت: تا مردم اقدامات را به چشم خود نبینند، فکر میکنند که کاری صورت نگرفته است اما کاری که دولت تدبیر و امید برای موضوع آب و راه‌آهن انجام داده است با قاطعیت از اقدامات تمام دولت ها برای استان آذربایجان شرقی بیشتر است.

وی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به فرزندان خویش تاکید داشت: امروز بیشتر از هرموقعی به وحدت و همدلی در نظام اسلامی نیازمندیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات دولت تدبیر و امید برای آذربایجان‌شرقی بیشتر از همه دولت‌هاست/ همدلی و اتحاد نیاز امروز کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..