تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش 725 مورد مشکوک به آنفولانزا و فوت ۵ نفر در گلستان

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1398/09/11 شناسه خبر: 1551696

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه گلستان جز پنج استان اول در شیوع آنفولانزا در کشور است، گفت : 725 مورد مشکوک به آنفولانزا در گلستان گزارش شد که از 5 مورد آن منجر به فوت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سراج الدین عارف نیا امروز دوشنبه یازدهم آذرماه در نشست خبری در خصوص شیوع آنفولانزا در گلستان اظهار کرد : تاکنون ۷۲۵ مورد مشکوک به آنفولانزا در استان گزارش شده است.

عارف نیا اشاره کرد: افرادی که احساس تنگی نفس کرده یا سرفه های طولانی و شدید دارند ، سریعا برای درمان و تحت نظر بودن به مراکز درمانی مراجعه‌ کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مرگ ۵ نفر در استان بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا تائید شده است، گفت: تمامی این افراد دارای بیماری زمینه‌ای ازجمله دیابت، بیماری قلبی، دیالیز و سن بالا بودند. مرگ به علت کمبود دارو نداشتیم و تمامی این افراد واکسن دریافت کرده بودند.

وی خاطرنشان ساخت:  واکسیناسیون گروه های پرخطر بخصوص زنان باردار برای پیشگیری از آنفولانزا توصیه می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد پرسنل و کادر درمان در معرض خطر را اقدام کردیم ولی دیده شده که برخی ها از این کار استقبال نکرده اند.

 عارف نیا بیان کرد : ماسک در اختیار تمامی پرسنل و کادر درمان قرار دادیم اما اگر پرسنل رعایت نمی کنند، کوتاهی از طرف ما نبوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش 725 مورد مشکوک به آنفولانزا و فوت ۵ نفر در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..