تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور از روسری های ابریشم در خانه نگهداری نماییم؟

چطور از روسری های ابریشم در خانه نگهداری نماییم؟ چطور از روسری های ابریشم در خانه نگهداری نماییم؟

روش های نگهداری از روسری های ابریشم در خانه نمکستان : روسری های ابریشمی به دلیل استایل بسیار شیکی که دارند معمولا در بین خانم ها طرفداران زیادی دارند. اما نگهداری از روسری های ابریشمی شرایط خاص و ویژه ی خودش را داراست. در واقع شما نمیتوانید از این روسری ها مانند روسری های دیگر […]

روش های نگهداری از روسری های ابریشم در خانه

چطور از روسری های ابریشم در خانه نگهداری نماییم؟

نمکستان : روسری های ابریشمی به دلیل استایل بسیار شیکی که دارند معمولا در بین خانم ها طرفداران زیادی دارند. اما نگهداری از روسری های ابریشمی شرایط خاص و ویژه ی خودش را داراست. در واقع شما نمیتوانید از این روسری ها مانند روسری های دیگر نگهداری کنید. از آنجایی که معمولا این روسری ها گرانتر از بقیه روسری ها هستن باید مراقب باشید که زود خراب نشوند. ما در ادامه شرایط نگهداری از روسری های ابریشمی را برای شما تهیه کرده ایم. برای آشنایی با این روال با ما همراه باشید :

قبل از هر چیزی فضایی که در آن روسریتان را نگه میدارید بسیار مهم است. روسری ها نباید تحت فشار باشند نباید تا بخورند و نباید روبروی آفتاب قرار بگیرند. روسری هایتان را رول کنید و هر چند وقت یکبار باز کنید تا هوا بخورند. سعی کنید روسری های ابریشمی تان را با دست بشویید. در واقع کافیست که مقداری آب داغ داخل یک لگن بریزید و کمی شوینده ملایم به آن اضافه نمایید. حالا با دست و بدون اینکه چنگ بزنید روسری هایتان را بشویید و آرام آبکشی کنید.

حواستان باشد که الیاف ابریشم نباید خیس بمانند. الیاف ابریشم اگر خشک نشوند، کش می آیند و تمام فرم پارچه به هم میخورد. برای از بین بردن لکه از روی روسری های ابریشمی باید سریع آن ها را بشویید. این روسری ها خیلی زود لک میشوند. پس نباید به صورت مستقیم عطرتان را به آن بزنید.

برای اتو کردن روسری های ابریشمی از پایین ترین درجه ی اتو استفاده کنید. یا یک پارچه بر روی روسری بگذارید و سپس آن را اتو نمایید تا روسری سایه نیوفتد و چروک نخورد. بعد از اتو روسری را در جایی پهن کنید تا بر اثر گرما جمع نشود.

چطور از روسری های ابریشم در خانه نگهداری نماییم؟

چطور از روسری های ابریشمی در خانه نگهداری نماییم؟

منبع : نمکستان

اشتراک گذاری : لینک کوتاه :

https://namakstan.net/?p=108537




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور از روسری های ابریشم در خانه نگهداری نماییم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..