تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی EarthNight برای کامپیوتر

بازی EarthNight در مورد اژدهایی است که زمین را تصرف کرده است و سیدنی و استنلی باید آن را نجات دهند. بازی در آینده ای نزدیک جریان دارد. جایی که اژدهایان به سمت زمین حرکت کرده اند و در مدار بالایی زمین نبردهای بزرگ جریان دارد. حال شما باید به هر تعداد که می توانید از آن ها بکشید و انسان هایی که به فضا تبعید شده اند را بازگردانید. در این حال مسیر شما کاملا با چالش های زیادی همراه است و در معرض خطر بسیاری قرار گرفته اید. این سفر بسیار خطرناک است و باید پنج لایه از سطح زمین دور شوید و در نهایت به چیزی برسید که آروزیش را داشتید. در این بازی مصور پلتفورمر، به سبک کلاسیک دوبعدی حرکت خود را پیش خواهید گرفت و گیم پلی ای را تجربه می کنید که بیش از ۲۵ پاور آپ در آن قرار گرفته است. سیدنی و استنلی راه سختی را پیش گرفته اند و می خواهند که به سرزمین خودشان بازگردند و با اژدهایان به مبارزه بپردازند.

EarthNight PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-EarthNight

بازی EarthNight را باید در لایه های مختلف کشف کنید و اجازه ندهید که تغییرات شما را از هدفتان بازدارد. باید سطح طراحی شده را یک به یک بگذرانید و مراحل بی نظیر آن را انجام دهید. بازی به ظاهر ساده و بی آلایش است، اما لایه های اسرارآمیز بسیاری دارد و فارغ از آن هم می توانید با گیم پلی اعتیادآور بازی سرگرم شوید. شما در دنیایی حضور دارید که از همه کوچک تر هستید و باید کاری بزرگ انجام دهید. ریتم داستانی بازی توسط نوشته هایی در بالای شخصیت ها دنبال می شود و شما را در جریان می گذارد. سرعت بازی رفته رفته زیادتر می شود و باید تمرکز بالایی در حرکات داشته باشید. طراحی گرافیکی بازی هم جذاب و کارتونی است و دیدنشان خالی از لطف نیست.

تصاویر-بازی-EarthNight تصاویر-بازی-EarthNight تصاویر-بازی-EarthNight تصاویر-بازی-EarthNight تصاویر-بازی-EarthNight تصاویر-بازی-EarthNight info

It’s up to Sydney and Stanley to stop them. EarthNight is an illustrated procedurally generated platformer that takes place in a dystopian future just after the dragon apocalypse. Humans have been exiled to space, forced to live in orbit above the planet. But Sydney and Stanley have had enough! They’ve decided to skydive back down to the planet, taking out as many dragons as they can along the way.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Memory: 4 GB RAM

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Memory: 8 GB RAM

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی EarthNight برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..